  • Data: 2009-03-12 17:43:31
    Temat: Re: hdr a Jpg
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mrz., 17:46, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ja to napisałem i jest to prawda, czego dowodzi np. fragment wątku o D3.

    o qrde ale trafilem ;-).

    co to jest przereklamowane ?:

    przereklamowane jest wtedy jezeli wydatki na reklame nie zwracaja sie
    z tytulu zwiekszonej przez reklame sprzedazy?.
    co to jest prawda ?:
    to realny rezultat badywczy osiagniety przez spolecznosc na danym
    stopniu rozwoju z apomoca dostepnych metod i srodkow badawczych.

    czy masz wyniki badan wskazujace ze producenci hdr wydaja na reklame
    wiecej niz zwiekszone wplywy z tytulu sprzedazy dodatkowej dzieki
    reklamie.
    NIe sadze , nie mozesz wiec powiedziec ze to jest prawda , dopoki tego
    nie wykazesz - to jak zwykle takie sobie powiedzienie sugestia wyssane
    z palca.

    moge tylko powtorzyc hdr ma sens jesli rozpietosc tonalna motywu
    przekracza rozpietosc tonalna matrycy.
    jesli czegos matryca nie odwzoruje to nie ma szans wydobyc tego
    suwakami.

    rozpietosc ( kontrast ) sceny pod slonce to co najmniej 1:10 **9.

    nie ma szans zeby matryca przeniosla cala scene o takiej rozpietosci
    - cos musi byc obciete i tym wiecej im mniej hdr -u .

    > Wiesz co to znaczy ''przereklamowane'' w potocznym znaczeniu? :)

    co moznaby ewentualnie rozumiec w odniesieniu do programow HDR ?

    jezeli nie spelniaja oczekiwan uzytkownikow.
    nie moge odpowiadac za wszystkich - moge za siebie - nie wyobrazam
    sobie fotografii cyfrowej bez hdr - bez hdr pozostalbym przy analogu
    do chwili wynalezienia HDR.

    koncze - zona wysyla mnie po chleb

    pzdr

    XXX