  • Data: 2011-05-11 20:52:10
    Temat: Re: gry java
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Zignoruję argument personalny jaki próbowałeś użyć

    To nie jest argument personalny, tylko stwierdzenie faktu, iż użytkownik
    iPhone nie jest w stanie pojąć, iż istnieją, a nawet są masowo używane
    telefony klawiszowe. Czego właśnie dajesz dowód.

    > i skupmy się na sednie sprawy...

    Proponuję najpierw przeczytać post wistujący. Uważnie i ze szczególnym
    uwzględnieniem tematu.

    > I co z tego? Twiedzisz, że gra musi być sterowana tylko z jednego
    > klawisza bo telefon jako gamepad raczej się nie sprawdza...

    Tak. Takie jest *moje* zdanie wyrażone na grupie, było nie było,
    dyskusyjnej.
    Zaskarż mnie albo się oflaguj.

    > Dlaczego uogólniasz telefon podczas gdy masz na myśli tylko
    > szczególny rodzaj telefonu, taki bez touchscreena?

    Nie uogólniam, tylko *uszczególniam*. Pisałem dość wyraźnie o SE, ale
    rozumiem, że w tym amoku epistolograficznym nie masz czasu na czytanie ze
    zrozumieniem wypowiedzi, z którymi dyskutujesz.

    > Każdy telefon z wyjątkiem N-Gage? Naprawde?

    Tak, takie jest moje zdanie. Napisałeś już pozew?

    > Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone?

    Spytaj biedaków z iPhone. Tylko wytłumacz im najpierw znaczenie słów
    'klawisz" i "Java", żeby wiedzieli, o co pytasz.

    > Znowu? Kolejny argument personalny? OK, przemilczmy...

    No to milczcie...

    > Zaprzeczasz sobie samemu pisząc w jednej wypowiedzi że
    > telefon nie specjalnie nadaje się na gamepad bo ciężko się
    > grami steruje a w innej odpierasz zarzut że iPhone nadaje się
    > na gamepad wyśmienicie bo łatwo się steruje grami nawet
    > gdy klawiatury w ogóle nie ma podając za przykład Omnia
    > i Avila które są - o ile się nie mylę - przykładami telefonów.
    >
    > Czy możesz wyjaśnić tę - zapewne tylko pozorną - sprzeczność?

    Zaplątałeś się tak, że już sam nie rozumiesz, o czym była mowa.
    Przeczytaj wątek od poczatku, wykazując choćby minimum chęci zrozumienia.
    I weź łaskawie pod uwagę, że dopóki się znowu tu nie przypałętałeś, nie było
    mowy o iPhone.
    Była o Javie i (z mojej strony) o SE. Klawiszowym.

    JoteR