  • Data: 2011-05-11 21:36:57
    Temat: Re: gry java
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:guuls6p6360udjla8j5daou6nv1i2j3de3@4ax.com...
    > No bo przeciez "kazdy chetnie wyda stowke zeby miec taki fajny
    > telefon" :-)

    Dwie stówki? :-)

    > Co nie zmienia faktu ze obaj macie racje - kiepsko sie gra na zwyklym
    > telefonie jak trzeba za duzo klawiszy obslugiwac, za to chyba ciekawie
    > obracajac telefon. Chociaz .. nigdy nie mialem - zyroskopy tam czy
    > akcelerometry ? Da sie pograc w wyscigi tramwaju czy autobusie, ktore
    > trzesa i bujaja ?

    Nie próbowałem ale ciekawe pytanie.
    Żyroskopów bym się tam jednak nie spodziewał...

    > no, ale na klasyczne telefony tez sa tysiace gier.
    > Tylko nie we wszystkie sie wygodnie gra :-)

    Jeśli gra jest popularna to musi się w nią wygodnie grać
    inaczej nie zdobyłaby popularności... W gry sie gra dla
    rozrywki - jesli granie jest cieżką pracą to gra nie jest popularna.
    To starałem się wyjaśnić JoteRowi że jego opinia na temat
    "telefonu niezbyt dobrego gamepada" jest zbudowana na
    ograniczonej puli telefonów jakie posiadał a więc nie jest
    opinią uniwersalną jeśli nie grał nigdy na iPhone czy innym
    telefonie w ogóle bez klawiatury, w którym gry się obsługuje
    w zupełnie inny sposób.