  • Data: 2011-05-12 12:17:35
    Temat: Re: gry java
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:iqght4$o8b$1@news.onet.pl...

    > Zyroskop to teraz takie male urzadzenie, w jednym ukladzie scalonym,
    > chyba nawet razem z akcelerometrem moze byc scalone.
    > Miernej jakosci .. ale moze do gier sie nada :-)
    >
    > Zaraz .. a nie mozesz sprawdzic ?
    > Wystarczy potrzasac ajfonem na boki, bez obracania.

    Sprawdzenie niewiele da, bo oprócz obracania iPhone
    reaguje też na potrząsanie (np. w czasie edycji tekstu
    potrząśnięcie energiczne znaczy "undo"). Lepiej chyba
    doszukać się informacji technicznej co tam siedzi...

    > Slusznie.
    > Ale gdzie zobaczyc wyniki polularnosci gier ?
    > Ilosc sprzedanych egzemplarzy na applestore to chyba nie jest popularnosc.
    > Chociaz .. jesli juz ktos chcial zaplacic ... (czyli ie szukac w sekcji
    > "darmowe" )

    To raz. Oprócz ilości sprzedanych gra ma też ilość opinii.
    Jeśli gra ma 200 opinii i 2 i 1/2 gwiazdki to chyba uznać można
    że jest mniej popularna od gry co ma 20000 opinii i 4 i 1/2
    gwiazdki. A dwa - są przecież rankingi popularności niezależne
    od Apple i tam można szukać informacji o grach. Serwis 148apps
    do którego Ci linka podałem wczoraj jest jedną z nich...

    > Ale racje ma - jak sie nie ma ajfona tylko kilka przyciskow,
    > to sie w wiele gier kiepsko gra.

    Dlatego moją pierwszą sugestią było: kup sobie iPhone :-))

    > Mnie samemu kilka nie lezy tylko z tego powodu. A jak sie ajfona ma ..
    > kreci kierownica sie fajnie, ale jakis symulator lotu tam jest ? :-P

    Nie szukałem... poszukaj sam i daj nam znać!

    > Z drugiej strony - widze wystawionego ipada z jakas gierka. Ninja costam.
    > Mozna wiele ciec mieczem naraz wykonywac, 10 palcow w uzyciu. No ale jak
    > sie zainwestowalo w technologie multitouch, to teraz trzeba ja reklamowac
    > ;-)
    > A to samo na ajfonie - tylko na dziecieca raczke :-)

    Albo na 2-3 dorosłe palce. Tak samo jak w grze Cut the Rope.