  • Data: 2011-05-12 12:33:11
    Temat: Re: gry java
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-12 13:56, J.F. pisze:
    (...)
    > Zyroskop to teraz takie male urzadzenie, w jednym ukladzie scalonym,
    > chyba nawet razem z akcelerometrem moze byc scalone.
    > Miernej jakosci .. ale moze do gier sie nada :-)

    W wielu masz też kompas (natywny, a nie ten oparty na odczycie
    sygnału GPS).

    Na Androida gier wykorzystując to jest całe mnóstwo. Pierwszy raz
    jak się z czymś takim spotkałem to nie potrafiłem skręcać - dopiero
    syn mi powiedział, że trzeba telefonem kręcić jak kierownicą :)
    W sumie mogłem na to sam wpaść, skoro już dawno temu w aparacie
    fotograficznym miałem opcję dostosowywania się wyświetlacza do
    pozycji aparatu :)