  • Data: 2011-05-11 21:27:52
    Temat: Re: gry java
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iqesu0$9st$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie jest argument personalny, tylko stwierdzenie faktu,

    Nie faktu tylko Twojej opinii, generalizacji.
    Na dodatek użyty w kontekście gdzie wiesz dobrze że
    ja używam iPhone, a zatem jest to ewidentny argument
    personalny.

    > iż użytkownik iPhone nie jest w stanie pojąć, iż istnieją,
    > a nawet są masowo używane telefony klawiszowe.
    > Czego właśnie dajesz dowód.

    Gdzie ja stwierdziłem że nie istnieją telefony z klawiaturą?
    Masz albo jakieś urojenia albo starasz się w taki sposób
    odwrócić uwagę od faktu, że to Ty generalizowałeś
    w sposób sugerujący że wszystkie telefony mają klawiature.

    > Proponuję najpierw przeczytać post wistujący.
    > Uważnie i ze szczególnym uwzględnieniem tematu.

    A ja proponuję abyś powstrzymał się od argumentów
    personalnych bo te świadczą tylko negatywnie o tym,
    kto ich używa...

    > Tak. Takie jest *moje* zdanie wyrażone na grupie, było nie było,
    > dyskusyjnej.
    > Zaskarż mnie albo się oflaguj.

    Jeśli podtrzymujesz tą tezę to dajesz świadectwo że nie
    przyjmujesz do wiadomości faktu istnienia telefonów
    bez klawiatury które mimo wszystko świetnie sprawują
    się do gier :-)

    > Nie uogólniam, tylko *uszczególniam*.

    Pisząc że telefon nie nadaje się do gier uogólniasz, bo myślisz
    o telefonie z klawiaturą a tego nie napisałeś.

    > Pisałem dość wyraźnie o SE, ale rozumiem, że w tym
    > amoku epistolograficznym nie masz czasu na czytanie ze zrozumieniem
    > wypowiedzi, z którymi dyskutujesz.

    Nie ma znaczenia dla mnie co pisałeś o SE bo nie
    o tym teraz mówimy.

    > Tak, takie jest moje zdanie. Napisałeś już pozew?

    Nie, nie napiszę.

    > Spytaj biedaków z iPhone. Tylko wytłumacz im najpierw
    > znaczenie słów 'klawisz" i "Java", żeby wiedzieli, o co pytasz.

    iPhone ma kilka klawiszy :-) Jeden nawet taki okrągły...
    Nie trzeba im tłumaczyć co to znaczy.
    A co do Javy, to jeszcze raz wspominam że mówilismy
    o używaniu gier na telefonie i ograniczeń jakie wprowadza
    takie użycie - kwestia tego czy gra działa pod Java czy
    jest w czymś innym napisana jest tu bez znaczenia.

    > No to milczcie...

    Nie protestujesz? Czyli uznajesz że to był argument personalny?

    > Zaplątałeś się tak, że już sam nie rozumiesz, o czym była mowa.
    > Przeczytaj wątek od poczatku, wykazując choćby minimum
    > chęci zrozumienia.
    > I weź łaskawie pod uwagę, że dopóki się znowu tu nie
    > przypałętałeś, nie było mowy o iPhone.
    > Była o Javie i (z mojej strony) o SE. Klawiszowym.

    Jak sam stwierdziłeś nie tylko iPhone nadaje się do gier
    mimo że nie ma klawiatury, więc wyraźnie widać że to Ty
    sam nie rozumiesz o czym była mowa i się zaplątałeś...