  • Data: 2011-05-12 11:56:20
    Temat: Re: gry java
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w

    > Nie próbowałem ale ciekawe pytanie.
    > Żyroskopów bym się tam jednak nie spodziewał...

    Zyroskop to teraz takie male urzadzenie, w jednym ukladzie
    scalonym, chyba nawet razem z akcelerometrem moze byc scalone.
    Miernej jakosci .. ale moze do gier sie nada :-)

    Zaraz .. a nie mozesz sprawdzic ? Wystarczy potrzasac ajfonem na
    boki, bez obracania.

    > Jeśli gra jest popularna to musi się w nią wygodnie grać
    > inaczej nie zdobyłaby popularności...

    Slusznie.
    Ale gdzie zobaczyc wyniki polularnosci gier ?
    Ilosc sprzedanych egzemplarzy na applestore to chyba nie jest
    popularnosc.
    Chociaz .. jesli juz ktos chcial zaplacic ... (czyli ie szukac w
    sekcji "darmowe" )

    > gry sie gra dla
    > rozrywki - jesli granie jest cieżką pracą to gra nie jest
    > popularna.
    > To starałem się wyjaśnić JoteRowi że jego opinia na temat
    > "telefonu niezbyt dobrego gamepada" jest zbudowana na
    > ograniczonej puli telefonów jakie posiadał a więc nie jest
    > opinią uniwersalną jeśli nie grał nigdy na iPhone czy innym
    > telefonie w ogóle bez klawiatury, w którym gry się obsługuje
    > w zupełnie inny sposób.

    Ale racje ma - jak sie nie ma ajfona tylko kilka przyciskow, to sie
    w wiele gier kiepsko gra. Mnie samemu kilka nie lezy tylko z tego
    powodu. A jak sie ajfona ma .. kreci kierownica sie fajnie, ale
    jakis symulator lotu tam jest ? :-P

    Z drugiej strony - widze wystawionego ipada z jakas gierka. Ninja
    costam. Mozna wiele ciec mieczem naraz wykonywac, 10 palcow w
    uzyciu. No ale jak sie zainwestowalo w technologie multitouch, to
    teraz trzeba ja reklamowac ;-)
    A to samo na ajfonie - tylko na dziecieca raczke :-)

    J.