  • Data: 2011-05-11 20:12:54
    Temat: Re: gry java
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iqep88$qpc$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem, jak to przetłumaczyć na język zrozumiały dla użytkowników
    > iPhone.
    > Może obrazkowo?

    Zignoruję argument personalny jaki próbowałeś użyć i skupmy
    się na sednie sprawy...

    > http://www.twenga.pl/dir-Telefony,Akcesoria-i-czesci
    -zamienne-do-telefonow,Klawiatura-do-komorki
    > Tak, takie śmieszne elementy o nazwie "klawiatura" stosowało się (i, o
    > zgrozo, nadal stosuje) w telefonach bez jedynie słusznego wyświetlacza
    > dotykowego.

    I co z tego? Twiedzisz, że gra musi być sterowana tylko z jednego
    klawisza bo telefon jako gamepad raczej się nie sprawdza...
    Dlaczego uogólniasz telefon podczas gdy masz na myśli tylko
    szczególny rodzaj telefonu, taki bez touchscreena?

    > Bo (wyjąwszy Nokię N-Gage) ma raczej mało ergonomiczny
    > kształt do obsługi większej liczby klawiszy równocześnie.

    Każdy telefon z wyjątkiem N-Gage? Naprawde?
    Jak sobie biedaki radzą z tysiącami gier na iPhone?

    > "ja zawsze mam gdzieś w torbie lub kieszeni jakiegoś SE
    > w charakterze właśnie gameboja"
    >
    > Czego znowu nie zrozumiałeś?

    Znowu? Kolejny argument personalny? OK, przemilczmy...

    Zaprzeczasz sobie samemu pisząc w jednej wypowiedzi że
    telefon nie specjalnie nadaje się na gamepad bo ciężko się
    grami steruje a w innej odpierasz zarzut że iPhone nadaje się
    na gamepad wyśmienicie bo łatwo się steruje grami nawet
    gdy klawiatury w ogóle nie ma podając za przykład Omnia
    i Avila które są - o ile się nie mylę - przykładami telefonów.

    Czy możesz wyjaśnić tę - zapewne tylko pozorną - sprzeczność?