-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
Date: Sat, 11 Apr 2015 07:58:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <mgad6b$i55$1@node1.news.atman.pl>
References: <mg55i7$plc$1@usenet.news.interia.pl> <mg64ja$oo0$1@node1.news.atman.pl>
<mg6pai$6q8$1@usenet.news.interia.pl> <mg90t1$3l6$1@node1.news.atman.pl>
<e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1428731916 18597 109.173.179.149 (11 Apr 2015 05:58:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Apr 2015 05:58:36 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <e...@g...com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 150410-1, 2015-04-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559774
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>Jest zdecydowanie bardziej przewidywalne, a kiedy tracę trakcję na śliskim,
>wystarczy odjąć gazu i auto samo ustawia się na tor jazdy.
I to jest niby bardziej przewidywalne od sytuacji, w której gaz praktycznie
nie ma wpływu na tor jazdy?
Jakim cudem?
>Oczywiście na parkingach pod blokiem, fwd jest nie do pobicia
Nie tylko pod blokiem.
Wystarczy trochę śniegu i RWD zostają tam gdzie stały, bo z wyjazdem ciężko.
Z FWD ruszasz i jedziesz, o AWD nie wspominając.
>- możliwość kierowania napędzaną osią jest nie do przecenienia :). Ale w
>trasie na śliskim jest >więcej niepewności.
Jasne.
Ale i tak z 10 razy mniej niż przy RWD, bo jedyne co grozi podczas poślizgu
przy przyspieszaniu to brak przyspieszenia, a nie obrót auta.
>Żadne z aut nie ma esp, więc cała kontrola w rękach i nogach kierowcy. Co
>prawda, najchętniej zimą wybierałbym 4wd, ale nie posiadam :)
No właśnie - więc o czym mowa?
Dwa moje ostatnie auta to AWD i innych już długo nie będzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.15 08:34 _Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie