eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygrubość bieżnia i wiek opon a przyczepnośćRe: grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
  • Data: 2015-04-11 07:58:37
    Temat: Re: grubość bieżnia i wiek opon a przyczepność
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    >Jest zdecydowanie bardziej przewidywalne, a kiedy tracę trakcję na śliskim,
    >wystarczy odjąć gazu i auto samo ustawia się na tor jazdy.

    I to jest niby bardziej przewidywalne od sytuacji, w której gaz praktycznie
    nie ma wpływu na tor jazdy?
    Jakim cudem?


    >Oczywiście na parkingach pod blokiem, fwd jest nie do pobicia

    Nie tylko pod blokiem.
    Wystarczy trochę śniegu i RWD zostają tam gdzie stały, bo z wyjazdem ciężko.
    Z FWD ruszasz i jedziesz, o AWD nie wspominając.

    >- możliwość kierowania napędzaną osią jest nie do przecenienia :). Ale w
    >trasie na śliskim jest >więcej niepewności.

    Jasne.
    Ale i tak z 10 razy mniej niż przy RWD, bo jedyne co grozi podczas poślizgu
    przy przyspieszaniu to brak przyspieszenia, a nie obrót auta.

    >Żadne z aut nie ma esp, więc cała kontrola w rękach i nogach kierowcy. Co
    >prawda, najchętniej zimą wybierałbym 4wd, ale nie posiadam :)

    No właśnie - więc o czym mowa?
    Dwa moje ostatnie auta to AWD i innych już długo nie będzie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: