  • Data: 2012-09-03 20:16:50
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:kjzoblnk1m0.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > Ja rozumiem, że autostrada jest droga przy codziennym dojeżdżaniu do
    > pracy. Przy wakacyjnej podróży raz na rok szczypanie się o dychę czy
    > dwie jest dla mnie całkowicie nie do pojęcia. Zwłaszcza, gdy te same
    > osoby wieczorem przy piwie narzekają na brak autostrad.
    >
    > Anyway, zamiast rzeźbienia do Rabki lepiej się jeździło przez
    > Korbielów-Jabłonkę. Ale nie wiem, jak ta trasa wygląda na dziś.

    Dla mnie bezsensowne jest wracanie do Rabki - najwieksze korki na Zakopiance
    byly zawsze na ostatnim ocinku przed Zakopanem (na poczatku sierpnia w
    poniedzialek juz w poludnie korek na wjezdzie byl na godzine stania i nie
    zmienilo sie nic az do wieczora) - ja w zimie jezdzilem przez
    Korbielow-Jablonke-Czarny Dunajec-Chocholow-Zakopane. Z drugiej strony - we
    wrzesniu o 6 rano korkow sie nie spodziewalbym, wiec osobiscie jechalbym
    autostrada i Zakopianka.

    --
    Axel