  • 1. Data: 2012-09-01 09:01:21
    Temat: gdynia-zakopane
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    słuchajcie wobec płatnej i ciągle remontowanej A4 zamierzam pojechać na
    ślunsku przez wschodni GOP w kierunku imielin,oświęcim,wadowice,sucha i
    wjechać do Rabki.... czy to obecnie dobry pomysł na ominięcie korków? będe w
    tych okolicach zapewne coś kłele 6 rano jako że z 3city chce bryknąc koło
    22-23

    --
    pozdro
    tom

  • 2. Data: 2012-09-01 12:12:22
    Temat: Re: gdynia-zakopane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 09:01:21 +0200, tuMEk napisał(a):
    > słuchajcie wobec płatnej i ciągle remontowanej A4 zamierzam pojechać na
    > ślunsku przez wschodni GOP w kierunku imielin,oświęcim,wadowice,sucha i
    > wjechać do Rabki.... czy to obecnie dobry pomysł na ominięcie korków?

    Przez poprzednie lata nie. Duza strata
    No chyba ze w tym roku sytuacja remontowa zacheca.

    > będe w
    > tych okolicach zapewne coś kłele 6 rano jako że z 3city chce bryknąc koło
    > 22-23

    Ludzie do pracy, dzieci do szkoly. A to nie jest trasa na 15 minut, tylko
    na 2h - trafisz w drugiej polowie w szczyt ... co prawda tam juz slabiej
    zaludnione tereny.

    J.

  • 3. Data: 2012-09-01 15:39:08
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    et...

> [...]
    > na 2h - trafisz w drugiej polowie w szczyt ... co prawda tam juz slabiej

    Remonty na A4 to chyba tam wieczny temat.... zresztą opłata nieadekwatna do
    długości i czasu pokonania. No to właśnie szczyt szkolny spowodował moje
    pytanie o objazd A4 i okolic Krakowa.... Poza tym nigdzie mi się nie spieszy
    a korki wolę ominąć stąd zapytanie

  • 4. Data: 2012-09-01 17:32:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 15:39:08 +0200, tuMEk napisał(a):

    > Remonty na A4 to chyba tam wieczny temat.... zresztą opłata nieadekwatna do
    > długości i czasu pokonania.

    Niadekwatna, ale raz na rok w 700km trasie mozna te 16 zl zaplacic.
    Chociaz ... na tej trasie wiecej platnych autostrad teraz.

    > Poza tym nigdzie mi się nie spieszy

    Po nieprzespanej nocy mozesz miec inne zdanie.

    > a korki wolę ominąć stąd zapytanie

    Z tym ze o 6 rano korkow przy kasach chyba duzych nie bedzie.

    W kazdym badz razie rok temu pojechalem i kosztowalo mnie to prawie godzine
    wiecej. Nie wiem - droga zamknieta czy pomylka, ale z Imielina pojechalem w
    bok na Zarki a nie do oswiecimia, gdzies dalej trafilem na wahadelko .. i
    zeszlo. Teraz moze by niespodzianek nie bylo.

    J.

  • 5. Data: 2012-09-01 18:48:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > wjechać do Rabki.... czy to obecnie dobry pomysł na ominięcie korków? będe
    > w tych okolicach zapewne coś kłele 6 rano jako że z 3city chce bryknąc

    Dabrowa G. - Olkusz - Krakow.

    sz.

  • 6. Data: 2012-09-02 01:23:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 1 Sep 2012 09:01:21 +0200, tuMEk wrote:

> [...]
    > tych okolicach zapewne coś kłele 6 rano jako że z 3city chce bryknąc koło

    Jechałem niedawno i bez problemu.

    Tylko o 6 rano to nie wiem czy jednak A4 nie byłoby szybciej.

  • 7. Data: 2012-09-02 12:06:47
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "tuMEk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wjechać do Rabki.... czy to obecnie dobry pomysł na ominięcie korków? będe
    > w tych okolicach zapewne coś kłele 6 rano jako że z 3city chce bryknąc

    Ja tak jechałem na wiosnę, z tym że nie jechałem na Oświęcim a Chełmek-Zator
    Jest dużo obszaru zabudowanego, szczególnie za Wadowicami.
    Jak jadę tam ok. 3.30 nad ranem to jedzie sie spokojnie, choć nie szybko.
    Tomek

  • 8. Data: 2012-09-03 09:27:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ja rozumiem, że autostrada jest droga przy codziennym dojeżdżaniu do
    pracy. Przy wakacyjnej podróży raz na rok szczypanie się o dychę czy
    dwie jest dla mnie całkowicie nie do pojęcia. Zwłaszcza, gdy te same
    osoby wieczorem przy piwie narzekają na brak autostrad.

    Anyway, zamiast rzeźbienia do Rabki lepiej się jeździło przez
    Korbielów-Jabłonkę. Ale nie wiem, jak ta trasa wygląda na dziś.

    MJ

  • 9. Data: 2012-09-03 18:11:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 03 Sep 2012 09:27:19 +0200, Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > dwie jest dla mnie całkowicie nie do pojęcia. Zwłaszcza, gdy te same
    > osoby wieczorem przy piwie narzekają na brak autostrad.

    Z tą autostradą jest jeszcze taki problem że w szczycie się nią jedzie dużo
    dłużej niż "polem, lasem".

  • 10. Data: 2012-09-03 20:16:50
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Anyway, zamiast rzeźbienia do Rabki lepiej się jeździło przez
    > Korbielów-Jabłonkę. Ale nie wiem, jak ta trasa wygląda na dziś.

    Dla mnie bezsensowne jest wracanie do Rabki - najwieksze korki na Zakopiance
    byly zawsze na ostatnim ocinku przed Zakopanem (na poczatku sierpnia w
    poniedzialek juz w poludnie korek na wjezdzie byl na godzine stania i nie
    zmienilo sie nic az do wieczora) - ja w zimie jezdzilem przez
    Korbielow-Jablonke-Czarny Dunajec-Chocholow-Zakopane. Z drugiej strony - we
    wrzesniu o 6 rano korkow sie nie spodziewalbym, wiec osobiscie jechalbym
    autostrada i Zakopianka.

    --
    Axel