  • 1. Data: 2011-04-20 10:57:23
    Temat: francowata...antena
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    chciałem umyć na myjni automatycznej samochód zabrałem się za odkręcanie
    pręta anteny i poległem...
    pytanie do znawców żabojadowej techniki motoryzacyjnej - czy da się jakoś
    odkręcić zapieczony "bat" anteny z jej podstawy?
    link do foto tejże http://tinyurl.com/3kna2wo (Peugeot 306 w tym przypadku),
    próbowałem ręką ale odkręcało się tworzywo o_O na bacie - samo wnętrze pręta
    pozostało niewzruszone,
    czy to jest zapieczone na tzw. amen i lepiej kupić antenę (pręt +podstawę) w
    ASO?
    dzięki,

    brat

  • 2. Data: 2011-04-20 11:05:05
    Temat: Re: francowata...antena
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 20 Kwi, 10:57, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
    > próbowałem ręką ale odkręcało się tworzywo o_O na bacie - samo wnętrze pręta
    > pozostało niewzruszone,
    Zapewne o tym pamietasz, ale - jakby co - przypomne ze wiele anten ma
    lewy gwint ;-)

    --
    pzdr
    Alex

  • 3. Data: 2011-04-20 11:11:45
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 20 Apr 2011 10:57:23 +0200, "bratPit[pr]"
    <k...@o...pl> wrote:

    >Witajcie,
    >chciałem umyć na myjni automatycznej samochód zabrałem się za odkręcanie
    >pręta anteny i poległem...

    prawdopodobnie skończy się zakupem bata i podstawy, ale póki co - kręć
    (gwint jest normalny). Mi się zdarzyło ukręcić całą śrubę (oczywiście
    nie ręką ale kombinerkami).
    Warto pamiętać, żeby co jakiś czas odkręcić, psiknąć czymś i skręcić
    (to samo dotyczy mocowania koła zapasowego).

  • 4. Data: 2011-04-20 11:12:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    <k...@o...pl> wrote:

    >link do foto tejże http://tinyurl.com/3kna2wo (Peugeot 306 w tym przypadku),

    widzę tam małą szparkę między podstawą i batem. Nie zaszkodzi
    zaaplikowanie WD40 - a nuż wniknie w szczeliny i siła się zmniejszy?

  • 5. Data: 2011-04-20 11:14:01
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-20 10:57, bratPit[pr] wrote:

    > jakoś odkręcić zapieczony "bat" anteny z jej podstawy?

    jak to zapieczony bat :D

  • 6. Data: 2011-04-20 11:31:22
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Zapewne o tym pamietasz, ale - jakby co - przypomne ze wiele anten ma
    > lewy gwint ;-)

    w sumie... ale ja myślę o normalnych samochodach ;-)

    brat

  • 7. Data: 2011-04-20 11:37:21
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > widzę tam małą szparkę między podstawą i batem. Nie zaszkodzi
    > zaaplikowanie WD40 - a nuż wniknie w szczeliny i siła się zmniejszy?

    to jest efekt ręcznej siły użytej do odkręcenia ;-)
    ale tak zrobię, w ostateczności użyję ciężkiego sprzętu, a pewnie w efekcie
    zakupię zestaw :/
    mam jeszcze inny problem z tym autem- muszę znaleźć jakieś złącze, które
    łączy wiązkę przewodów głośnikowych - radio nagle przestało grać,
    radioodtwarzacz jest OK, nie ma połączenia z głośnikami (4 sztukami) sic!

    brat

  • 8. Data: 2011-04-20 12:03:05
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 20.04.2011 10:57, bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > pytanie do znawców żabojadowej techniki motoryzacyjnej - czy da się
    > jakoś odkręcić zapieczony "bat" anteny z jej podstawy?

    Widzę że tą antenę można położyć płasko na dachu, jeżeli idzie dość
    ciężko to szczoty nie powinny jej poderwać.
    Jak długa ona jest? ja kiedyś przejechałem przez myjnie z niezłożoną
    anteną długości około 0,5m nic się nie stało.

  • 9. Data: 2011-04-20 12:22:04
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > Jak długa ona jest? ja kiedyś przejechałem przez myjnie z niezłożoną
    > anteną długości około 0,5m nic się nie stało.

    cały widz polega na tym że zapieczona jest też na sworzniu zaznaczonym
    zieloną strzałką, do tego stopnia, że przy próbie jej złożenia bałem się czy
    nie odkształcę trwale blachy dachu lub jej nie złamię... :/

    brat

  • 10. Data: 2011-04-20 12:26:43
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    PS. bodaj 430mm,