  • Data: 2010-06-18 12:39:47
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 07:48, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Tylko... zastanawiam się, co jest bardziej poprawne - bo oczywiście
    > przyznaję, ze przy dominacji światła lampy kolorystyka będzie lepsza, ale z
    > drugiej strony bez naprawdę poteżnych powierzchni odbijających których
    > użycie podczas ślubu wydaje mi się mało realne nie przeskoczysz z lampą
    > problemu nierównomiernego naświetlania - jeśli poprawnie naświetlisz twarz
    > na pierwszym planie to postacie w tle w odległości kilkakrotnie większej
    > będą silnie niedoświetlone.
    Jeżeli masz odpowiednio mocną lampę plus dobrany odpowiednio
    rozpraszacz to tragedii nie będzie , choć oświetlenie straci swój
    klimat.
    Ale tak jak już pisałem : amator może sobie odpuścić bo mu się światło
    nie podoba , zawodowiec MUSI dostarczyć zaklepane zdjęcia.
    Choć go kwestie estetyczne bolą .

    robię trochę zdjeć we wnętrzach i od pewnego czasu jestem na
    > etapie rezygnacji z lampy - zdjęcia maja wprawdzie wtedy gorszą kolorystykę,
    > ale wydają się dużo bardziej naturalne. Lampa daje ładne kolory ale zabija
    > klimat zdjęcia.

    I pod wszystkim się podpisuję tylko czasami światło zastane jest tak
    beznadziejnie pomieszane , że kolory będą dla odbiorcy nie do
    przyjęcia. I choć nie lubię , to lampę jako zabezpieczenie po prostu
    mam w torbie.