  • Data: 2010-06-18 13:05:40
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@v...pl pisze:
    > Ja miałem na myśli sytuację : Para młoda w ciemnym kościele ,
    > oświetlona trzema różnymi źródłami światła , z czego co najmniej jedno
    > to świetlówka. Z doświadczenia wiem ze jeżeli pogoda nie jest
    > idealna , to będzie to 3 świetlówki. Taki układ wymaga CO NAJMNIEJ
    > trzech wartości balansu bieli (tak naprawdę kilkunastu). Potem
    > składamy to w kanapkę i wycinamy właściwe fragmenty, tak by całość
    > wyglądała możliwie naturalnie.

    Przedwczoraj uczyłem przesuwania widma właśnie na podstawie takiego
    przykładu... Minuta roboty (no dobra, na początku trzy). Bez warstw.
    Jedyne, gdzie to nie działa to mrugające gobo grajków. Ale wtedy mamy
    dużo czasu.

    > Przy czym docelowy format odbitek to 203x300 w 314 DpI.

    Tysiąc pińcet najlepiej :)
    To nie packshoty, to głównie portrety. Psychooptyka się kłania
    (wystarczy zadbać o oczy i oprawę, usta, włosy, a resztę wpuścić w
    dyfuzję - mniej więcej nieświadomie robią to ci, co pstrykają otwartymi
    stałkami).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl