  • Data: 2010-06-08 21:01:13
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Cze, 21:00, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:
    >  <d...@v...pl> napisa :

    > Aby tak by o - musia oby by spe niony dodatkowy warunek - brak dost pu do
    > zdj nie pochodz cych od zawodowych fotograf w. A nie jest on spe niony - i
    > to w a nie powoduje spadek cen.
    Jest spora grupa tematów , do których "amator" nie podejdzie nawet.

    > B d - kupi po 10z /fotka od amator w.

    Amator wyłoży 2kZł na niezbędne przygotowania .
    Sprzeda za 10zł. Dużo znasz tak zamożnych amatorów ?

    > Sprzeda:-)
    Empiria temu przeczy. Tzn sprzeda jakieś 5% tego co konkurencja
    dysponująca profesjonalnym produktem reklamowym.

    > W nie wtedy nie sprzeda - bo konkurencja b dzie ta sza. Mo e nie od razu,
    > ale po pewnym czasie takich praktyk klienci zag osuj nogami. I nie miej
    > z udze - dla 90% kupuj cych gazet ni sza cena b dzie wa niejsza od jako ci
    > fotografii.
    Czy ja pisałem o gazetach ? Koszt tych kilku zdjęć to i tak jest
    procent , góra dwa kosztów porządnej kampanii reklamowej , i ułamek
    promila wprowadzenia produktu na rynek.

    > W a nie - dobre pytanie. Ale... mam wra enie, e odpowiedzi si r ni .

    Klient głosuje portfelem , kupuje oczami. Ci którzy tego nie
    rozumieją , polegną.
    Żeby sprzedać , trzeba mieć lepszy obrazek. Żeby mieć lepszy obrazek ,
    potrzebne są określone przygotowania. A myślisz że cieśla robiący
    konstrukcję zrobi ją dla frajdy ? Nie . on to zrobi za konkretne
    pieniądze plus VAT.
    Oczywiście , możesz ją sklecić sam , ale materiał kosztuje zawsze.
    Tyle że nikt nie postawi na deseczkach skleconych przez nie wiadomo
    kogo towaru za kilkanaście tysięcy złotych. Żeby zaoszczędzić dwa.
    Bo jaki się coś zawali to będzie w plecy .... nie , nie kilkanaście
    tysięcy. Kilka lat życia spędzonych w mamrze.
    Bo na przykład ktoś stojący na tej konstrukcji straci nogę.
    Ostatnio BP zaoszczędziło na zabezpieczeniach i to nie marne 2
    tysiaki. Ciekawe ile będzie to ich teraz kosztować , jak myślisz ?
    Pozdro Marcin