  • Data: 2010-06-08 22:58:44
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <dagon0> napisał
    > PS Wykonanie zdjęcia kosztuje jakieś 2 Kzł.
    > Klient przyzwyczajony jest do stawki 50zł/fotka.
    > Jaki wniosek ? Klient nie dostanie zdjęć.

    a za zdjęcie ? No fajnie, żyć nie umierać. Tylko kto przytomny
    > na umyśle da nawet dziesiątą część za sztukę zdjęcia ? Np. gdy ma
    > packshotowe zlecenie ?

    Ja nie mówię " za zdjęcie" Ja mówię "koszt wykonania zdjęcia". Plus
    marża czyli zarobek fotografa. Czujesz różnicę ?
    PS Render byłby dwukrotnie droższy. I w dodatku czasowo nieopłacalny.

    OK, rozumiem, ale to oznacza, że mówisz o nieco "poważniejszym" wycinku
    rynku w którym najpóźniej (jeśli wogóle) zacznie się liczykrupstwo.
    Mam wrażenie, że to świat dużo bardziej hermetyczny - coś w rodzaju relacji
    jakie różnią Fiata i Bentleya.
    Tam gdzie Fiat będzie już musiał szukać pola do cięć, Bentley jeszcze
    podniesie poprzeczkę, czy nie tak ?

    Jeśli tak, to przypuszczam, że rozterki, które dziś trafiają w duży wycinek
    branży do tej jej części nie dotrą wogóle.

    adam