eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowafotografia bezplatnaRe: fotografia bezplatna
  • Data: 2010-06-08 21:50:56
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <d...@v...pl> napisał

    >>[...]
    >> >> Ilo fotograf w wkr tce si zmniejszy :)
    >>
    >> >A wtedy stawki wzrosn .
    >>
    >> Aby tak by o - musia oby by spe niony dodatkowy warunek - brak dost pu do
    >> zdj nie pochodz cych od zawodowych fotograf w. A nie jest on spe niony -
    i
    >> to w a nie powoduje spadek cen.
    >Jest spora grupa tematów , do których "amator" nie podejdzie nawet.
    >
    Jaki to procent tematów?

    >>
    >> >PS Wykonanie zdj cia kosztuje jakie 2 Kz .
    >> >Klient przyzwyczajony jest do stawki 50z /fotka.
    >> >Jaki wniosek ? Klient nie dostanie zdj .
    >>
    >> B d - kupi po 10z /fotka od amator w.
    >
    >Amator wyłoży 2kZł na niezbędne przygotowania .
    >Sprzeda za 10zł. Dużo znasz tak zamożnych amatorów ?

    Znów - jaki procent zleceń wymaga kosztownych przygotowań (przy założeniu,
    że wymagania co do jakości zdjeć są niewielkie - bo takie zwykle są).

    >> >Nie sprzeda nak adu .
    >>
    >> Sprzeda:-)
    > Empiria temu przeczy. Tzn sprzeda jakieś 5% tego co konkurencja
    >dysponująca profesjonalnym produktem reklamowym.

    Jakość zdjeć prezentowanych w większości folderów reklamowych jakoś nie
    zawsze kojarzy mi się z 'profesjonalnym produktem'. Często widzę
    przeciętność, nawet wręcz bylejakość...

    >> >Sytuacja druga : klient zap aci te dwa tysi ce plus mar a.
    >> >Sprzeda nak ad , zarobi.
    >>
    >> W nie wtedy nie sprzeda - bo konkurencja b dzie ta sza. Mo e nie od razu,
    >> ale po pewnym czasie takich praktyk klienci zag osuj nogami. I nie miej
    >> z udze - dla 90% kupuj cych gazet ni sza cena b dzie wa niejsza od jako
    ci
    >> fotografii.

    > Czy ja pisałem o gazetach ? Koszt tych kilku zdjęć to i tak jest
    >procent , góra dwa kosztów porządnej kampanii reklamowej , i ułamek
    >promila wprowadzenia produktu na rynek.

    Kolejny raz zapytam o procent - jaki procent zleceń stanowią poważne
    kampanie reklamowe?

    >Żeby sprzedać , trzeba mieć lepszy obrazek. Żeby mieć lepszy obrazek ,
    >potrzebne są określone przygotowania. A myślisz że cieśla robiący
    >konstrukcję zrobi ją dla frajdy ? Nie . on to zrobi za konkretne
    >pieniądze plus VAT.
    >Oczywiście , możesz ją sklecić sam , ale materiał kosztuje zawsze.
    >Tyle że nikt nie postawi na deseczkach skleconych przez nie wiadomo
    >kogo towaru za kilkanaście tysięcy złotych. Żeby zaoszczędzić dwa.
    >Bo jaki się coś zawali to będzie w plecy .... nie , nie kilkanaście
    >tysięcy. Kilka lat życia spędzonych w mamrze.
    >Bo na przykład ktoś stojący na tej konstrukcji straci nogę.
    >[...]

    Nie wątpię, ze przy poważnych kampaniach reklamowych tak włąśnie się
    rozumuje. Ale... ile takich kampanii jest? Podejrzewam,.że to w sumie
    niewielki, można powiedzieć niszowy segment rynku.


    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: