  • Data: 2010-06-08 20:51:32
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-08 22:32:07 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > Dużo częściej juz amatorzy są
    > eliminowani ze względów prawnych (wymóg akredytacji).
    Dokładnie.
    Amator z reporterki jest eliminowany tylko możliwościami.
    Albo się boi i na wojnę nie pojedzie, albo nie ma kasy na podróż, czy
    sprzęt, albo akredytacji.
    Wszystko inne leży przed amatorem, tylko brać.

    > Sądzę, że gdyby był na miejscu miałby jednak szanse - aczkolwiek przyznaję,
    > ze niewielkie - musiałby mieć dużo szczęścia.
    Już samo bycie tam byłoby szczęściem.

    Ale jest jeszcze inny aspekt.
    Pamiętam jak sprzedałem zdjęcia za Busha seniora I wojna iracka.
    Wszystkie które miałem z tygodniowego pobytu w Libii. Bo akurat z
    komuny byłem z dostawą jakiegoś złomu na budowę cukrowni.
    Były zdjęcia piasków i facetów w szarawarach. To wystarczyło.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam