  • Data: 2009-02-20 16:34:50
    Temat: Re: [fotobzdurki] a to ja tez cos aktualnego wrzuce
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 12:59:08 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > http://www.waldek.sewera.pl/039_zima.htm

    Po pierwsze przestan(cie) uzywac zwrotow "fotobzdurki", "knoty", ... Wiele
    z tych knotow to zwyczajnie genialne fotografie ;-) Przesadna skromnosc
    tylko poglebia kontrastowosc grupy ;-)

    Po drugie, pierwsze bardziej mi sie podoba, choc ciut nudne jest na dole
    ;-)

    Po trzecie, dopatrzylem genialna okazje (caly czas o pierwszej fotografii)
    aby cos na dole dodac, a przeciez byloby to proste, wystarczy wziac faceta
    przed sklepem pod blokiem ze soba na zdjecie (pozbawawszy mu butelke z
    reki) ;-))

    No sami zobaczcie:

    http://www.banggiang.net/przekrecone/waldek.jpg

    Przepraszam za przekrecenie Twojego dziela. Przy jakimkolwiek protescie
    usune natychmiast.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.