  • Data: 2009-02-24 10:12:11
    Temat: Re: a to ja tez cos aktualnego wrzuce
    Od: Howk <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czarno-biale nie dlatego by bylo bardziej artystyczne, ale kolor nic
    > nie wnosil cennego w tej sytuacji. Lubie kolor, gdy jest on istotnym
    > srodkiem wyrazu. Chocby tak jak tu:
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/038_sylw.htm
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/035_cedz.htm
    >
    > nie wyobrazam sobie pokazania tego klimatu bez koloru.

    Są wg mnie 2 rodzaje zdjęć. Pokazujące rzeczywistość, albo twórcze w
    których artysta stara się coś przekazać. Rzeczywistość nie jest
    czarnobiała. Stosując świadomie jakieś ulepszenie/pogorszenie foty np.
    jak u ciebie eliminując kolory whodzimy w rolę artysty. Wiadomo,
    łatwiej jest np. ponury klimat oddać w czarnobiałym niż kolorze itp. I
    wtedy albo powstaje dzieło artystyczne albo tzw. knot. I pytanie czy
    chciałeś pokazać zimę w Sosnowcu czy też błysnąć jako artysta?