  • Data: 2009-02-24 09:12:15
    Temat: Re: [fotobzdurki] a to ja tez cos aktualnego wrzuce
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    > Faktycznie te łabędzie to chyba Twoje testy FF/BF ;-)

    Smiej sie, ale cos w tym jest! ;-)
    Miale w przeszlosci problemy z BF totez teraz patrzac na nowo zrobione
    zdjecie nie umiem odgonic od siebie mysli "czy AF trafil tam gdzie
    potrzeba?" :-) Dawniej nigdy sie na tym nie zastanawialem, a teraz to
    juz jak choroba. Na szczescie 40D to rzeczywiscie jeden z niewielu
    Canonow, gdzie problem AF nie dokucza. Moze sie kiedys wylecze z braku
    zaufania do AF.

    > ... Pokonania ... Co raz gorzej mi z polskim :-(

    Nie przesadzaj. Dopoki Cie nie poznalem bylem na 100% przekonany, ze
    jestes Polakiem z dziwnie dobranym nickiem. A ostatnio Twoje artykuly i
    posty pisane swietna polszczyzna pokazywalem wsrod znajomych jako
    "ciekawostke przyrodnicza" ;-)

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl