  • 11. Data: 2009-08-05 19:54:47
    Temat: Re: fotki z wakacji
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 09:16:52 +0200, TheGuru napisał(a):

    > pierwszy portret, port nocą, trzy samotne dziewczyny na pustyni, wieza
    > widokowa w poddąbiu

    Kot chyba ironizował...
    Piotr

  • 12. Data: 2009-08-05 20:17:13
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Kot chyba ironizował...

    potraktowałem go powaznie bo jestem świadomy niedoskonałości...

    a jakie jest Twoje zdanie?

  • 13. Data: 2009-08-05 20:48:57
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 22:17:13 +0200, TheGuru napisał(a):

    > potraktowałem go powaznie bo jestem świadomy niedoskonałości...
    >
    > a jakie jest Twoje zdanie?

    No fotki z wakacji... To chyba jakaś próba reportażu?
    Jedno co mnie zaciekawiło to jak wyprostowałeś latarnię?
    Piotr
    PS. Fatalny flesz

  • 14. Data: 2009-08-05 21:10:27
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    TheGuru pisze:
    > Wróciłem kilka dni temu z Ustki. Zdecydowanie najprzyjemniejsze miejsce nad
    > Bałtykiem (a zjechaliśmy całe wybrzeże). Czysto, pachnąco dużo imprez, dobra
    > infrastruktura na plaży jest co robić w okolicy jak nie ma pogody (na
    > szczęście mieliśmy).
    >
    > Taki rodzinny album dla rodziny i znajomych.
    > Chciałbym zabrać Wam trochę czasu i poprosić o zerknięcie i ocenę (myślę, że
    > kilka wyszło mi całkiem nieźle).
    > http://infobot.pl/r/1n10
    >
    > pozdrawiam
    > robert

    dla mnie najfajniesze jest 'siatkarka'

    poza tym pamietaj ze tu wszyscy tak jak na plfoto wszystkie rozumy
    pozjadali a kazdego kto probuje postrzegaja jako potencjalne zagrozenie
    bo bedzie wieksza podaz uslug foto ;)

    no i szacunek za zapal i dociagniecie projektu do konca!

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 15. Data: 2009-08-06 02:36:36
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Kell a wrote:
    > NA Operze jest ok wszystko

    FF też ok.

  • 16. Data: 2009-08-06 07:31:07
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > No fotki z wakacji... To chyba jakaś próba reportażu?
    > Jedno co mnie zaciekawiło to jak wyprostowałeś latarnię?
    > Piotr
    > PS. Fatalny flesz

    nie reportaż ale nuda spowodowana dwoma dniami słabej pogody.
    latarnie wyprostowałem shiftN ale nie jestem z efektu zadowolony, walące sie
    ściany lepiej oddają perspektywę.
    bez flesza by nie wyszło w dzień by było kolejne zdjęcie niewyróżniające sie
    z tłumu. myślę ze technicznie jest poprawnie zrobione. naświetlone niebo,
    brak odblasków...flesz wbudowany raczej dobrze sobie poradził. miałem przy
    sobie zewnętrzna lampę ale po zobaczeniu efektu uznałem że mocniejsza nie
    jest potrzebna.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-08-06 09:31:53
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 6 Aug 2009 09:31:07 +0200, TheGuru napisał(a):

> [...]
    > sobie zewnętrzna lampę ale po zobaczeniu efektu uznałem że mocniejsza nie

    Nie lubię takich zdjeć, kiedy flesz "wyjmuje" postać z całości, traci
    wówczas sens drugi plan. Ja bym spróbował doświetlić delikatniej, w
    tej SonyMinolcie 700 masz przecie korekcję błysku? Albo zostawił tylko
    kontur postaci.
    Piotr

  • 18. Data: 2009-08-06 10:42:40
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > dla mnie najfajniesze jest 'siatkarka'
    >
    > poza tym pamietaj ze tu wszyscy tak jak na plfoto wszystkie rozumy
    > pozjadali a kazdego kto probuje postrzegaja jako potencjalne zagrozenie bo
    > bedzie wieksza podaz uslug foto ;)

    :-) ale zdarzaja sie tez cenne rady.

    > no i szacunek za zapal i dociagniecie projektu do konca!

    ??? o jakim projekcie mówisz. zerknalem na Twój...robi wieksze wrazenie. ja
    jakos nie mam lekkiej reki do pióra.

    > http://www.zachody.pl
    ps. po raz pierwszy od 8 lat udalo mi sie zrobic zdjecie zachodzacego slonca
    z przeplywajacym na tle tarczy statkiem.

  • 19. Data: 2009-08-06 11:32:57
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    TheGuru pisze:
    > ??? o jakim projekcie mówisz.

    wiesz, chodzi o to ze nawet jak sie robi mala galerie to warto to zrobic
    w 100%. A Tobie nawet co ciekawsze zdjecia chcialo podpisac a nawet
    opisac. Nawet jesli to jest Ctrl+C&Ctrl+V to i tak fajnie. Bo powstalo
    cos spojnego. A nie kolejna galeria samych zdjec...

    > zerknalem na Twój...robi wieksze wrazenie. ja
    > jakos nie mam lekkiej reki do pióra.

    > ps. po raz pierwszy od 8 lat udalo mi sie zrobic zdjecie zachodzacego slonca
    > z przeplywajacym na tle tarczy statkiem.

    chetnie wrzuce go galerii jesli chcesz sie podzielic. Zmienialem silnik
    galerii i niestety uciekly podpisy ze zdjec. Do uzupelnienia oczywiscie.
    Ale zawsze podpisuje zdjecia nickiem autora...

    Pzdr,
    KuFeL

  • 20. Data: 2009-08-06 14:30:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
> [...]
    akacje%2C%20ferie%20i%20inne/2009%20Wakacje%20Ustka&
    image=02.jpg

    > Ja tez nie, działa dobrze na IE8

    No to IE6 sobie nie radzi. Plik faktycznie zawiera zdjecie pelne,
    opisane dobrze - wysokosc 486p, a cos przyslania .. nawet z 3
    stron.

    Te elementy "wstecz", "miniatury", "dalej" ?

    J.