-
X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr174704qeh.27.1368705546397; Thu, 16 May
2013 04:59:06 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr174704qeh.27.1368705546397; Thu, 16 May
2013 04:59:06 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.or
g.pl!news.unit0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.
com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-
media.com!l3no8656841qak.0!news-out.google.com!y6ni49017qax.0!nntp.google.com!g
j8no207657qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
mail
Newsgroups: pl.comp.programming
Date: Thu, 16 May 2013 04:59:06 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <kn2d46$28b$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.131.4;
posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
NNTP-Posting-Host: 31.61.131.4
References: <5...@g...com>
<kn2d46$28b$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: fizyka rozwałki
From: firr kenobi <p...@g...com>
Injection-Date: Thu, 16 May 2013 11:59:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4186
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:203432
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 16 maja 2013 12:41:08 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
> W dniu 2013-05-16 09:23, firr kenobi pisze:
>
> > silniki fizyczne (te ktore kojarze) liczą
>
> > glownie fizyke rigidbodisów, tj np strzelenie
>
> > dzialem w dom ew moze zaowocowac tym ze
>
> > klocki ktorymi taki jest zasymulowany obsypalyby
>
> > sie na stos ;) jest to dosyc malo relalistyczne
>
> > ale zdaje sie ze obecne silniki nie liczą czegos
>
> > takiego jak fizyka pekniec czy przy duzej sile
>
> > uderzenia przemielenia pewnie czesci sciany nawet
>
> > w pył
>
>
>
> Liczą, liczą.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=bNNzRyd1xz0
>
>
tu nie ma ani odksztalcen ani pekniec to sa
wlasnie jedynie zwykle klocki (z tym ze jest
zaimplementowana ta statyka stosów smieci co
podono nie jest latwe do zaimplementowania)
Tak ze nie wiem czy sa takie ktor liczą
ogolnie mówiac 'uszkodzenia'
>
>
>
>
>
> Model realistyczny, który prawidłowo odwzorowywałby
>
> pocisk kumulacyjny czy efekt grzybkowania pancerze
>
> jest zbyt trudny obliczeniowo by go stosować w grach:)
>
>
>
>
>
> > czy przy powtarzaniu takich strzałow
>
> > efekty bylyby w wysokim stopniu randomowe
>
> > czy dosyc podobne, jesli randomowe to jak
>
> > rozumiem w ramach jakiejs puli (podprzestrzeni)
>
> > mozliwych efektow ?
>
>
>
> To zależy od tego, jak to się zamodeluje.
>
a w realu - czy efekty strzalow 10 podobnych
czolgow 10 podobnych betonowych bunkrów
znacznie by sie roznily ? - nie mam pojecia
co wogole byoby takim efektem - wykruszona dziura w bunkrze?
>
>
>
>
>
>
> > Czy taggo rodzaju wysokoenergetyczne zderzenia
>
> > uwzgledniajace rozwalki materialu daja sie
>
> > wogole wymodelowac i realnie policzyc
>
>
>
> Tak. Używa się do tego specjalistycznych programów
>
> i liczy takie porządne zderzenie godzinę albo miesiąc;)
>
>
ale jak to sie mw robi ? post wyzej jest
bardzo ciekawy sugeruje ze dyskretyzuje sie
obiekty na siatki tyscecy punktow pozniej
cos sie na tym iczy - ale jak ?
>
> > (np dla roznego rodzaju materialow pocisku
>
> > i sciany np drewno kontra drewno olow kontra
>
> > beton, diament kontra kamień itp)
>
>
>
> Niedawno ćwierć Polski żyło problemem drewno vs aluminium.
>
>
:/ to nie jest nawet zly przyklad bo nie takiprosty i nie taki trudny chyba w sam raz
dla gier typu crisis czy cos takiego
nie jestesm przekonany ze w grach w realitime (frametime) nie daloby sie tego zrobic
bo
czasu na ramke jest moze faktycznie troche
malo ale za to w grach mozna zalozyc dosyc
drakonskie uproszczenia
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.13 14:17 firr kenobi
- 16.05.13 14:59 bartekltg
- 16.05.13 15:48 firr kenobi
- 16.05.13 17:17 bartekltg
- 16.05.13 19:02 firr kenobi
- 16.05.13 19:18 bartekltg
- 16.05.13 19:25 firr kenobi
- 16.05.13 22:22 M.M.
- 16.05.13 23:51 bartekltg
- 17.05.13 00:31 A.L.
- 17.05.13 01:31 Roman W
- 17.05.13 02:46 bartekltg
- 17.05.13 03:31 A.L.
- 17.05.13 08:45 firr kenobi
- 18.05.13 07:19 Edek
Najnowsze wątki z tej grupy
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=