  • Date: Wed, 27 Apr 2011 23:15:20 +0200
    From: Shrek <lskorupka@wirtualna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [film] wariat?
    <c1.01.3QGWLv$0Fp@mike.oldfield.org.pl> <vwbobxyfveqs$.dlg@myjk.org>
    <c1.01.3QJrfD$0Il@mike.oldfield.org.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <c1.01.3QJwG9$0J7@mike.oldfield.org.pl> <4db72e8d$1@news.home.net.pl>
    <c1.01.3QJzW5$0JB@mike.oldfield.org.pl> <4db8590d$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4db87176$1@news.home.net.pl>
    <r...@m...org>

    W dniu 2011-04-27 22:50, Myjk pisze:

    > Akcję to mają słuszną na lewo-przyklejaczy.

    Ta. A policjant reklamujący tą akcję, twierdził, że jak masz kilkanaście
    metrów wolnego na prawym, to masz wracać na prawy - nawet jeśli dalej
    zamierzasz wyprzedzać - bo tak. Efekt będzie taki, że za jazdę lewym
    pasem będzie mandat albo za przekroczenie prędkości, albo za utrudnianie
    ruchu. Nie po to oni mają akcję, żeby się kierowac rozsądkiem, ale żeby
    statystyki podciągnąć.

    > Jeszcze rozumiem, że zrobiliby taki manewr
    > gdyby przed nimi było pusto, to jeszcze bym rozumiał reakcję Adasia... a
    > tak? Przypieprzenie się dla zasady.

    Też tak myśle, ale w w razie kolizji byłoby IMHO dyskusyjnie.

    > Też fajnie, póki nie zapomnisz spojrzeć. :P

    Staram się nie zapominać;) Pomijając koleiny jest jeszcze martwe pole -
    niby powinienem wszystko przewidzieć i sprawdzić, ale diabeł nie śpi, a
    większość wypadków wynika z jakiś błachostek. Po co bez sensu wykonywać
    zbędne manewry?

    Shrek.