  • Data: 2011-04-27 22:50:45
    Temat: Re: [film] wariat?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Apr 2011 21:41:40 +0200, Shrek

    > Zgadzam się - policja już nie - nawet "akcję" mają;)

    Akcję to mają słuszną na lewo-przyklejaczy.

    > W sumie dyskusyjna sprawa - może i rzeczywiście za blisko od niego
    > zaczęli manewr, ale hamować musiał tak czy inaczej, z policją czy nie -
    > ten wcześniejszy na lewym pasie stanowczo wolniej od Adama jechał.

    Ot po prostu czekali aż im się miejsce zrobi aby móc wjechać.
    Mogli pewnie wcześniej wjechać, ale musieliby bezsensu przyhamować. W końcu
    zobaczyli w lusterku gościa co pocina bez sensu na zderzak zamiast
    odpuścić, to wjechali żeby nie jechać tak do usranej śmierci. Jak dlam nie
    zrobili wszystko prawidłowo. Jeszcze rozumiem, że zrobiliby taki manewr
    gdyby przed nimi było pusto, to jeszcze bym rozumiał reakcję Adasia... a
    tak? Przypieprzenie się dla zasady.

    > Ja mam nawyk patrzenia w lusterko - jak ktoś za mną jedzie to zjadę, jak
    > nie to bez sensu wykonywać zbędne manewry - niby nic nie boli, ale
    > choćby koleiny to jednak nie taka egzotyczna sprawa.

    Też fajnie, póki nie zapomnisz spojrzeć. :P

    --
    Pozdor
    Myjk