eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryki spojrzenie spoza wolnej europyRe: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
  • X-Received: by 10.36.65.25 with SMTP id x25mr55554ita.9.1499362160900; Thu, 06 Jul
    2017 10:29:20 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.65.25 with SMTP id x25mr55554ita.9.1499362160900; Thu, 06 Jul
    2017 10:29:20 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!feeder.use
    netexpress.com!feeder1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nn
    tp.giganews.com!v31no466027qtb.0!news-out.google.com!s132ni1960itb.0!nntp.googl
    e.com!v202no558075itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 6 Jul 2017 10:29:20 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ojlikr$sqf$1@mx1.internetia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <ojjjgk$im4$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <ojjq1h$360$1@mx1.internetia.pl>
    <595de60f$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <ojkprm$q5k$1@mx1.internetia.pl>
    <c...@g...com>
    <ojlikr$sqf$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 06 Jul 2017 17:29:20 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 18
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609787
    [ ukryj nagłówki ]

    Mowie o malym miejskim samochodzie elektrycznym a nie o kombi dla komiwojazera.
    Zasieg 30 km to jest troche za malo dla samochodu miejskiego. Ale 50 brzmi rozsadnie.
    Sa samochody spalinowe ktore tankuje sie raz na osiemset czy tysiac kilometrow.
    Miejski maly samochod elektryczny musi byc obslugiwany inaczej. Jego sie tankuje
    pradem zawsze kiedy jest okazja i nie rzadziej niz raz na dobe. Oznacza to ze
    ladowarek musi byc mniej wiecej tyle co samochodow elektrycznych a nie jedna na
    dwadziescia elektrykow. I ze wzgledu na to ze nie da sie zbudowac tylu ladowarek idea
    powszechnego miejskiego samochodu elektrycznego w europie jest bledna. W duzych
    miastach nie da sie posyawic potrzebnej ilosci ladowarek bo kable sa za cienkie bo
    nie byly liczone na powszechnosc stosowania klimatyzatorow, pralek automatycznych,
    zmywarek, czajnikow elektrycznych, dwu kilowatowych suszarek do wlosow. Brak
    mozliwosci dostarczenia pradu bedzie ograniczal rozwoj elektrykow w duzych miastach.
    A w malych miastach ludzie jezdza do pracy w duzych miastach i beda dodatkowo mieli
    problem z zasiegiem tanich malych miejskich samochodow elektrycznych. W duzych
    miastach model transportu ludzi musi opierac sie na zbiorkomie i malych samochodach
    spalinowych. Nie jest zadna tajemnica ze w duzych aglomeracjach duzo szybciej
    dojezdza sie metrem niz jakimkolwiek pojazdem poruszajacym sie na powierzchni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: