-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03
.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: elektryfikacja 2
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1k23sl0xt58ns$.18roldb3it8ma$.dlg@40tude.net>
<tc085t$3f7bu$1@dont-email.me>
<n...@4...net>
<62e3b865$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
<1vg4x3xki50er.1ry6h7stj6xih$.dlg@40tude.net>
<62e52a75$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<dwb7aehwi6r1.1q6tvmw4agiif$.dlg@40tude.net>
<62e7fa64$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
<z...@4...net>
<62e80a92$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<1dmbcca8ov1yv$.1x4pge3j4fe80.dlg@40tude.net>
<62e918c5$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@4...net>
<62ea489b$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
<3869677793$20220803130754@squadack.com>
<tcdlpt$dih$1$Cav@news.chmurka.net>
Date: Wed, 3 Aug 2022 13:39:49 +0200
Message-ID: <isintds8aup0$.3g2acmxl3rpk$.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.174.169
X-Trace: 1659526789 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 484 83.4.174.169:49844
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2663
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2705963
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 3 Aug 2022 13:22:37 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 03-08-2022 o 13:07, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello cef,
>> Wednesday, August 3, 2022, 12:06:17 PM, you wrote:
>> [...]
>>>> No i teraz gdyby byla szybka ładowarka, i szybkie auto, ktore
>>>> sie laduje w 18 minut, i nie bylo kolejki, to nie ma przeszkod.
>
>>> Znajomy Niemiec skarżył się, że jeździł elektrykiem z zasięgiem ponad 500km
>>> ale to jest 450-500km zasięgu przyjeździe autostradowej 80-90km/h
>>> a jak pojedzie tak jak lubi, to mu zasięg spada tak, że na 250km
>>> normalnej jazdy,
>>> to prądu ledwo starcza.
>>
>> Ale to on musiał jechać 180, żeby zasięg mu tak spadł.
>
> Niekoniecznie.
> Jeśli porównuje do jazdy 80-90 km/h, to spokojnie wystarczy 130-140 km/h
> żeby zużycie wzrosło dwukrotnie.
W elektryku?
Bo w benzyniaku jakos nie.
> Tyle że WLTP o którym on pisał, w przypadku elektryków nie dotyczy jazdy
> po autostradzie, tylko po mieście i wokół komina.
> Na autostradzie jest to zawsze mniej, nawet przy 80-90 km/h.
> Przy 140 tym bardziej.
A po miescie tak doskonale dziala odzysk energii?
Klima na czas testu jak rozumiem wylaczona ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.22 13:49 RoMan Mandziejewicz
- 03.08.22 13:49 Cavallino
- 03.08.22 13:57 J.F
- 03.08.22 14:24 J.F
- 03.08.22 14:37 J.F
- 03.08.22 15:17 Cavallino
- 03.08.22 15:34 Tomasz
- 03.08.22 16:00 J.F
- 03.08.22 16:03 J.F
- 03.08.22 16:14 Tomasz
- 03.08.22 16:38 J.F
- 03.08.22 17:03 Tomasz
- 03.08.22 17:16 cef
- 03.08.22 17:23 cef
- 03.08.22 17:43 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=