  • Data: 2022-08-03 17:23:41
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello cef,
    >
    > Wednesday, August 3, 2022, 12:06:17 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale to on musiał jechać 180, żeby zasięg mu tak spadł. Benzynowym jak
    > pojedzie 180 to też spali 2 razy więcej niż przy 90. To normalne.

    On pewnie przesadzał. Zostawiał jeszcze jakiś zapas na dojazd do prądu
    i zostawało mu więcej - więc tak można liczyć, że nie połowa ale z
    30-40% znika.
    Mnie jak pojadę 140-160km/h nie spala nagle 12 litrów, a średnią
    kilkuletnią
    miałem poniżej 6litrów, więc spaliniak nie zabiera tak dużo zasięgu
    jak się przyciśnie do podłogi no i problem jest jakby inny -
    spaliniaka tankuję jak mi zostaje 300-400km zasięgu a elektryka to
    po ładowaniu tyle jest i tez jak widać na autostradzie, że niekoniecznie.

    > Ale po co zjeżdżać, skoro za chwilę koniec trasy? Tam na A4 jest tak
    > pusto, że przejeżdża się to migiem. I nie przesadzaj, że od Krakowa -
    > co najmniej do Tarnowa jest jeszcze cywilizacja.

    No ale chciałem się posilić przed końcem, bo na miejscu
    nie miałem możliwości zjeść.