  • Data: 2022-08-03 16:00:00
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ^

    > Ke? O 9 wyjazd z Wroclawia po śniadaniu w sam raz, żeby koło 13 w okolicach
    > Tarnowa coś zjeść, bo jeszcze zostało ze 2.5h do Lublina, a tam też
    > pustynia...

    Byla mowa o Rzeszowie, nie o Lublinie.

    > Owszem, tuż za Rzeszowem (12km) w strne granicy jest jakiś MOP z "widelcem i
    > nożem"

    Wroclaw-Lublin ... google podpowiada przez Warszawe,
    albo przez Łódz i Radom.

    Jesli jednak przez Rzeszow, przeciez mozna naładowac elektryka
    wczesniej, i cos zjesc, a tu ewentualnie drugi raz.

    Zeby nie wyszlo, ze Cavalino ma racje i wymyslacie sztuczne problemy
    :-)

    > Jest pusto jeżeli chodzi o "koryto" przy A4 od Krakowa do Rzeszowa+12km

    Na samej autostradzie.
    Bo tak "2km od zjazdu", to google cos widzi cos w Tarnowie, Debicy i
    Rzeszowie. Do Maka w Tarnowie 3km.

    No ale znalezc jadlodajnie i szybką ładowarke ... a to niech Cavalino
    sie chwali :-)

    > Przeca napisał, że pustynia jest... Są MOPy, ale bez "koryta"
    > Trza albo zjechać i to dość daleko, albo kanapki se wcześniej zorganizować

    Kanapki w zasadzie nie problem - mozna z domu zabrac, pewnie mozna na
    stacji wczesniej kupic.
    No i problem ładowarki z korytem okazuje sie sztuczny, bo tez mozna
    kanapki z domu zabrac :-)

    J.