  • Data: 2022-08-03 16:14:52
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Tomasz <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F w

    ^

    > Byla mowa o Rzeszowie, nie o Lublinie.

    Sam idioto dysfunkcjonalny zostawiłeś podkreślone -- _do wschodniej granicy_

    > Wroclaw-Lublin ... google podpowiada przez Warszawe,
    > albo przez Łódz i Radom.

    No i? Nie wolno mi jechać A4 i S19?
    Przecież dyskusja o plaży od Krakowa do Rzeszowa

    > Jesli jednak przez Rzeszow, przeciez mozna naładowac elektryka
    > wczesniej, i cos zjesc, a tu ewentualnie drugi raz.

    Ale pierdolisz, od tematu elektryków już dawno odeszliśmy, chodzi o "plażę"

    > Na samej autostradzie.

    No właśnie

    > No ale znalezc jadlodajnie i szybką ładowarke ... a to niech Cavalino
    > sie chwali :-)

    No włąśnie

    > Kanapki w zasadzie nie problem - mozna z domu zabrac, pewnie mozna na
    > stacji wczesniej kupic.

    No włąśnie

    > No i problem ładowarki z korytem okazuje sie sztuczny, bo tez mozna
    > kanapki z domu zabrac :-)

    Dodatkowe aku do kanapki z jajkiem?

    Kurwa, czasy jazdy maluchem z zestawem jedzenia na 3 dni, paliwa na cały
    wyjazd, i zapasowej wody do chłodzenia silnika dawno minęły..

    --
    Tomasz