  • Data: 2022-08-03 06:38:32
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-08-02 o 21:26, mk4 pisze:

    > Dalej nie rozumiesz. No coz, nie kazdy musi rozumiec i potrafic
    > dyskutowac na argumenty.
    > Skoro ktos nie potrafi wykonać prostej syntezy i projekcji sytuacji w
    > ktorej tworzy sie obecnie znaczacy korek i zator przy sikaniu z
    > wybiegajacym w (niedaleka zgodnie z teoriami naganiaczy elektrycznych)
    > przyszlosc dodatkowym zalożeniem, ze wszyscy ci ludzie przyjechali
    > elektrykami i beda chcieli sie doładowac... No ta... widać, że u cześci
    > osób nie tylko nie ma chęci do rzeczowej i w miarę obiektywnej rozmowy w
    > temacie ale i zwyczajnie oleum nie styka.

    To, że nie każdy rozumie i potrafi dyskutować na argumenty, to widzę.
    Jeśli wykonujesz projekcję (teraz dopiero), to dlaczego dokonujesz jej
    wybiórczo
    tylko w zakresie sikania a w zakresie ładowania już nie?
    Może za 30 czy 50 lat ładowarek będzie więcej niż kibli.
    Mnie akurat dość daleko do bycia zwolennikiem elektryków w obecnej
    sytuacji ale jak chcesz obiektywnie porozmawiać, to zastosuj się do
    swoich zaleceń i dolej sobie oleum.