  • Data: 2015-09-09 12:37:00
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:msp0kv$49m$1@dont-email.me...

    > 100% dymania. Praktycznie zero kosztów.

    Ano właśnie. Zresztą, skojarzyło mi się z tym: (choć tu jeszcze mogę
    spróbować zrozumieć taką przebitkę)
    http://www.sembikiya.co.jp/en/
    (czasem da się spotkać jako "seNbikiya" - różnica w wyróżnionej kapitalikiem
    literce)

    > To jest sposób zarabiania na lenistwie ludzi, którym po prostu nie chce
    > się o te głupie 5 dolarów iść do sklepu za rogiem, który zresztą w USA
    > często nie jest za rogiem tylko trzeba wsiąść do auta i 5km pojechać.

    To nawet galona... a nawet litra wachy chyba nie skotłuje. Ale jak się
    nagazuje, to lepiej nie jechać... i już pęka 5 baksów, i kolejne, bo
    dodatkowo suszy.

    > Ale i to utrudnienie klient może pokonać planując, co mało kto robi
    > i go dymają... Bo tu $5 i tam $5 to mała bariera, mała motywacja, więc
    > tu i tam zapłaci a potem budzi się z ręką w nocniku gdy ma 20-30 tysiaków
    > długu na karcie kredytowej i wtedy rany boskie zmiłujdzie się nade mną!
    > :-)

    To chyba powszechne - dług na koncie, a banki znów, niuansami grają i
    dymają, aż furczy.

    > To są dodatkowe zyski dla hotelu, wliczone jest w kalkulacje że ileś tam
    > % gości kupi to z wygody, z musu, z chęci popisu że go stać czy zwykłej
    > głupoty/niewiedzy że to kosztuje dodatkowo i stoi o tym karteczka obok.

    Przy takiej strategii, to i William III Gates zbiednieje...

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048