  • Data: 2012-01-13 09:08:01
    Temat: Re: ecoenergia w domowej sieci 230V
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jenj87$8bu$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, są.

    > Zaczynasz dobrze kombinować.

    Jak słyszę w TV, że Unia coś nam dofinansowuje to otwiera mi się nóż w
    kieszeni.
    Od razu wyobrażam sobie drogę tych pieniędzy z mojej kieszeni poprzez nasze
    urzędy (strzelam -20%), unijne urzędy (strzelam -40%) i znów nasze urzędy
    (strzelam -20%) w końcu do firmy wykonującej coś, co czasem ma sens, a
    czasem tylko domniemany sens.
    To i tak lepiej niż remontowanie statków za ruble transferowe (całe
    wyposażenie celowo zdewastowane, a nowe obowiązkowo za USD), ale to mnie
    tylko trochę pociesza.
    P.G.