  • Data: 2012-01-13 22:39:32
    Temat: Re: ecoenergia w domowej sieci 230V
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Założę się że taki wiatrak na allegro kosztuje jakieś 5-7tys zł a w
    > przetargu jego cena to już mocno powyżej 10tys zł.

    W OBI 3tysiaki z haczykiem, 3500 może, taki 500-watowy na oko, a na
    latarniach są jakieś małe, pewnie seteczki.
    ALE te latarnie są LEDowe. Nie wiem jak te małe, ale "pełnowymiarowe"
    latarnie, jaśniejsze od sodówek, bez wiatraczków i paneli 2 lata wstecz
    kosztowały jedno bogate miasto ok 20 tys sztuka. Stanęło ich 6 (słownie:
    sześć).