  • 61. Data: 2014-05-01 19:58:38
    Temat: Re: eCall w samochodach
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com>

    > Juz niedlugo. Zniknie anonimowy pieniadz to utrudni sie dawanie
    > lapowek, zatrudnianie na czarno i nieplacenie podatkow. A
    > znow zapomialem ze zyje w kraju zlodziei i cfaniakow dla ktorych
    > okrasc panstwo jest czyms dobrym. Ciekawe tylko jakby sie
    > odnalezli w ich ilubionej anarchi.

    "Nie kradnij, państwo nie znosi konkurencji"

  • 62. Data: 2014-05-01 20:00:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <k...@c...goznac>

    > Uwazasz, ze panstwo (rozumiane jako wladza, urzednicy) zywo zainteresowane
    > otrzymywaniem lapowek zlikwiduje taka mozliwosc?
    > Ja Tobie nie mam po co dawac lapowki, Ty mi tez. Lapowki istnieja tylko i
    > wylacznie na styku panstwo-obywatel. Ja nie mam nic przeciwko, nigdy nie
    > dalem zadnej lapowki i nie za bardzo wiedzialbym jak to zrobic, ale
    > wazniejsi ode mnie z pewnoscia zaprotestuja w imie wolnosci obywateli
    > oczywiscie.

    A to wcale nie jest takie pewne, że nie dałeś. Może np lizałeś d..ę swojemu
    szefowi albo policjantowi, który Cię zatrzymał. Twoja łapówka nie różni się
    istotnie od pieniężnej.

  • 63. Data: 2014-05-01 20:03:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com>

    > Oczywiscie ze tak. Tyle ze uczciwy czlowiek przyzna sie, pogodzi z kara
    > ktora przyjmnie i na przyszlosc bedzie bardziej sie kontrolowal.

    Tak, i będzie bardziej chronił informacje o sobie by czasem go nie wkręcono
    :-)

  • 64. Data: 2014-05-01 20:13:52
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 5/1/2014 7:57 PM, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > Nie godzimy się na to. Ponosimy konsekwencje nie swoichy wyborów.
    Godzimy sie. To ze paru paranoikow twierdzi ze jest inaczej tego nie
    zmieni. REALNE zyski gigantycznie przewyzszaja TEORETYCZNE straty.
    Nie podoba sie antarktyda czeka. Bedziesz sie tam czul nieinwigilowany :-D.

    Marek

  • 65. Data: 2014-05-01 21:50:06
    Od: tms <t...@n...invalid>

    On 05/01/2014 08:13 PM, Marek Borowski wrote:

> [...]
    > zmieni. REALNE zyski gigantycznie przewyzszaja TEORETYCZNE straty.
    > Nie podoba sie antarktyda czeka. Bedziesz sie tam czul nieinwigilowany :-D.

    "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary
    safety, deserve neither liberty nor safety."
    Benjamin Franklin

    Ciekawostka że pisał to prezydent kraju w którym jest to chyba najmniej
    rozumiane.

  • 66. Data: 2014-05-01 22:01:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com>

    > Godzimy sie.

    Chyba Ty

    > To ze paru paranoikow twierdzi ze jest inaczej tego nie
    > zmieni.

    Głupek uważający innych za paranoików nie zasługuje na uwagę

    > REALNE zyski gigantycznie przewyzszaja TEORETYCZNE straty.

    JAKIE k... ?!

    > Nie podoba sie antarktyda czeka. Bedziesz sie tam czul nieinwigilowany
    > :-D.

    Se tam sam emigruj

  • 67. Data: 2014-05-01 22:06:29
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 5/1/2014 10:01 PM, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com>

    > Chyba Ty

    Tez i ja.

    > Głupek uważający innych za paranoików nie zasługuje na uwagę

    Gulgocz sobie dalej.

    > JAKIE k... ?!

    Jestes zbyt slaby intelektualnie aby to zrozumiec.

    > Se tam sam emigruj
    To tOBIE cos sie nie podoba.

    Marek

  • 68. Data: 2014-05-01 22:08:30
    Temat: [OT] Re: eCall w samochodach
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 4/30/2014 10:49 AM, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Uwazasz, ze panstwo (rozumiane jako wladza, urzednicy) zywo
    > zainteresowane otrzymywaniem lapowek zlikwiduje taka mozliwosc?
    Ja uwazam ze Panstwo to my. Jakos nie jestemn zainteresowany
    lapkowami.

    > Zatrudnianie na czarno jest nastepstwem zbyt wysokich podatkow i
    > biurokracji.

    Co nie oznacza ze jest dobre.

    > Juz z pol wieku temu pan Arthur Laffer zauwazyl i opublikowal rzecz
    > oczywista i uniwersalna jesli chodzi o miejsce i czas. Radze sie z tym
    > zapoznac.

    To nie ma zwiazku. Jesli chce sie miec panstwo podatki nalezy placic.
    To czy to sa optymalne i dobrze wydawane do zupelnie inna kwestia.

    > Nie za bardzo wiem jak mozna okrasc panstwo, wiem natomiast jak nie
    > pozwolic sie okrasc panstwu. Zamykasz dom, czy samochod? Chowasz cenne
    > rzeczy? Nie? -Nie wierze! Definicja zlodziejstwa, to zabieranie czyjes
    > wlasnosci bez rekompensaty. Jesli slysze w TV, ze "panstwo stracilo (w
    Powiedzialbym ze bez zgody. Twoi rodzice zdecydowali, ze jestes
    czlonkiem wspolnoty zwanej Polska i masz prawa i obowiazki. Skladki
    do kazdej wspolnoty to obowiazek jej czlonka. Jak sie komus nie podoba
    i nie chce zmieniasz sposobu dzialania wspolnoty to moze wspolnote
    zmienic. Co zrobili "rodacy" wymienieni przez Ciebie na koncu posta.

    > wyniku jakiegos przekretu) ilestam mln zl", to sie zastanawiam:
    > 1 Czemu brak zysku nazywaja strata? Ja, jak nie zarobie, to po prostu
    > nie mam zysku, a nie mowie, ze stracilem.
    Hint: Utracone korzysci. Czasen naciagane a czasem bardzo realna strata.

    Caly czas sie pojawia teza ze sposob dzialania wladzy mi sie nie podoba
    to bede atakowal podstawy panstwowosci - nie tedy droga. To uderza
    wylacznie w innych wspolobywateli a nie nieudolnych rzadzacych. Uwazasz
    ze rzadzilbys lepiej ? Przekonaj innych, zaloz partie zdobadz wladze i
    realizuj swoje postulaty - ktos Ci broni ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 69. Data: 2014-05-01 22:09:52
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 5/1/2014 8:03 PM, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com>

    > Tak, i będzie bardziej chronił informacje o sobie by czasem go nie
    > wkręcono :-)
    Paranoje sie leczy. Dla mnie EOT.

    Marek

  • 70. Data: 2014-05-02 01:17:08
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > A ten eCall po co ma się zgłaszać do sieci komórkowych gdy nic się nie
    > dzieje ? Przecież nie służy do odbierania połączeń.

    Jest PDF z 2014r z Komisji Europejskiej, w którym jest napisane, że w celach
    self testu ma się budzić. Inaczej aby sprawdzić czy ma sygnał GSM :-) Jaja
    sobie robią :-)