  • 71. Data: 2014-05-02 01:19:44
    Temat: Re: eCall w samochodach
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    news:lju2f6$l9t$1@mx1.internetia.pl...

    > To jak by ten self test miał czegoś dowieść ?
    >
    > Losowy musiałby być z jakiejś zarezerwowanej puli

    Powinien być losowy IMEI, losowy IMSI i losowe wszystko co tam występuje. W
    ogóle warstwa fizyczna powinna być losowa lub pracować na czymś w rodzaju
    broadcastu, z identycznymi adresami sprzętowymi. Ale i tak nie ma pewności,
    czy backdoora nie wszadzą. Tam mają być też usługi dodane dla pracodawców,
    firm serwisowych, ubezpieczeniowych. Szkoda gadać, Wirus i tyle.

  • 72. Data: 2014-05-02 01:22:00
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-05-02 01:17, nowyr pisze:

    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > Jest PDF z 2014r z Komisji Europejskiej, w którym jest napisane, że w
    > celach self testu ma się budzić. Inaczej aby sprawdzić czy ma sygnał GSM
    > :-) Jaja sobie robią :-)

    Co innego budzić się i sprawdzać sygnał, a co innego nadawać.

  • 73. Data: 2014-05-02 01:28:23
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message

    > Co innego budzić się i sprawdzać sygnał, a co innego nadawać.

    No tak, bo tylko między BTS-em sie wymienią IMEI-ami :-) Dane oczywiście nie
    polecą.Tak jak ramki icmp :-) W sumie nic :-)

  • 74. Data: 2014-05-02 01:38:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Paranoje sie leczy. Dla mnie EOT.

    No Bogu dzięki. Bo już się bałem, że tymi swoje głupotkami będziesz
    tutaj dręczył dalej.

  • 75. Data: 2014-05-02 03:24:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com>

    > Paranoje sie leczy. Dla mnie EOT.

    Głupek uważający innych za paranoików nie zasługuje na uwagę

  • 76. Data: 2014-05-02 07:35:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 00:52:32 +0100, AlexY napisał(a):
    > Zawsze można sprawić że antena nic nie odbierze.

    A jak antena wspolna z gps ?

    J.

  • 77. Data: 2014-05-02 07:45:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 08:11:53 +0200, Marek Borowski napisał(a):
    > Olej to, niestety zwolennikow teori spiskowych nie przekonasz.
    > Niech gina w wypadkach w oczekiwaniu na spozniona pomoc.

    A duzo takich ginie ?

    > Najbardziej smieszne jest to ze inwigilacji glownie boja sie
    > ludzie ktorych i tak indywidualnie nikt by nie chcial podsluchiwac :-D.

    No, teraz by nie chcial, a za pare lat:
    a) przywalisz w slupek, nikomu nic sie nie stalo, ale policji juz nie
    uciekniesz - 300 zl mandatu sie nalezy za niebezpieczna jazde,

    b) zona przy rozwodzie wyciagnie ile razy do kochanki jezdziles,

    c) podatek drogowy od kilometra wprowadza,

    d) az sie prosi zeby mandaty automatycznie nakladac,

    e) a moze by tak kartki na kilometry wprowadzic, wszak trzeba CO2
    oszczedzac ...

    J.

  • 78. Data: 2014-05-02 08:28:06
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > d) az sie prosi zeby mandaty automatycznie nakladac,
    >
    > e) a moze by tak kartki na kilometry wprowadzic, wszak trzeba CO2
    > oszczedzac ...

    Osoba, mająca krewnego, kierowcę TIRa, opowiadała mi, że zapłacił mandat
    na podstawie analizy jego elektronicznego tacho. Po paru tygodniach
    zapłacił w Niemczech za przekroczenie prędkości w innym kraju.
    Ciężarówka nie może przekroczyć określonej prędkości nawet na
    autostradzie, więc przekroczenie jakiegoś progu, nawet bez analizy
    ewentualnego zapisu GPS, pozwoliło na nałożenie mandatu.
    Jeżeli spiąć to z GPS ...
    Na kierowców notorycznie łamiących przepisy nałoży się obowiązek
    instalacji takiego Pawlika Morozowa i pieniążki lecą do budżetu.
    Panie premierze - dobrze się nagrało? :-)

  • 79. Data: 2014-05-02 10:55:47
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > A jak antena wspolna z gps ?

    Nie może być wspólna

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 80. Data: 2014-05-03 01:53:28
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > A jak antena wspolna z gps ?

    Raczej nie. Można zapiąć 50 ohmów w metalowej nakrętce ale jak jest blisko
    BTS-a to i tak może złapać. Dobrze żeby ktoś się odezwał kto kupił. Ja mam
    auto i miejsce na przycisk SOS powyżej lusterka. Samochód ma 5 lat i
    elektronika powinna być w lewym tylnym nadkolu ale jej nie ma. Są uchwyty
    tylko. Miało to byc serwisowe ustrojstwo, którego nie sprzedawano.
    Ale nawet jak wyjmiesz antenę to zostaje czasna skrzynka, z której można
    wydoyć dane kablem. Trzeba sie tego wirusa pozbyć jakby co.