  • Data: 2010-12-28 11:54:57
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    dzial_w_celi_za_uzywanie_swiatel_przeciwmglowych/570
    /

    > Znaczy proponujesz, żeby sąd karał tylko dlatego, że policjanci
    > zamiast pouczyć i pogonić zatrzymali klienta? Bo moim zdaniem, to
    > koszty powinni ponieść policjanci. Łącznie z odszkodowaniem dla
    > klienta za szykanowanie.

    Sąd powinien karać za popełnione wykroczenie, o ile klient odmówi
    przyjęcia mandatu za to wykroczenie. A puszczenie faceta wolno bez
    ponoszenia kosztów sądowych i mandatu jest bezsensem. Facet miał wybór,
    zapłacić mandat, lub udać się do sądu. Wybrał sąd i powinien za to
    zapłacić. Ale sąd znał, że budżet państwa jest bogaty...

    Oczywiście nic by się nie stało jakby dzielni policjanci pouczyli typa i
    puścili wolno. Niestety nie wiemy, czy jaśnie komendant nie wymaga
    karania za wszelkie bzdety, lub czy klient nie pyskował policjantom.

    Seco