  • Data: 2010-12-28 13:57:12
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Dec 2010 12:11:16 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Sąd uznał, że karanie karą pieniężną jest nieuzasadnione. I ja się z
    >sądem jak najbardziej zgadzam.

    Ciekawe czy Tobie w takiej sytuacji udzielilby nagany w trybie
    nakazowym, czy zaproponowal jednak grzywne :-)

    >Wybrał sąd, bo uznał, że mandat jest karą zbyt srogą. Sąd mu przyznał
    >rację. Takie jest prawo sądu - prawo do orzeczenia kary adekwatnej do
    >winy a nie do poniesionych przez organy ścigania kosztów postępowania.

    Albo sad wzial pod uwage tych 20 godzin ..

    >Zadaniem sądu jest karać zgodnie z zapisami prawa a nie budżetu.
    >Ładnie byśmy wyglądali, gdyby sądy karały wszystkich za to, że budżet
    >poniósł koszty procesu...

    Ale tez sad ma z jednej strony wolna reke w ustaleniu kary, a z
    drugiej strony jest taryfikator, ktory przewiduje 100zl.

    >To nie zobowiązuje do niczego sądu.

    Ale juz podwladnych pana komendanta tak ..

    J.