eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadwa alternatoryRe: dwa alternatory
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Mon, 19 Jul 2010 15:42:33 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100504
    SeaMonkey/2.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dwa alternatory
    References: <i1nk69$mp3$1@inews.gazeta.pl> <i1nldp$8l1$1@news.onet.pl>
    <4c41af88$0$17092$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...individual.net>
    <4...@4...com> <i217qh$mqq$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <i218l6$pv5$1@news.onet.pl>
    <7...@p...pl> <i21a3i$ui9$1@news.onet.pl>
    <i21aui$j23$1@node1.news.atman.pl> <i21e60$btg$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i21e60$btg$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 27
    Message-ID: <4c44564f$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.53.1
    X-Trace: 1279546959 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17088 79.191.53.1:4612
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:592305
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik PeJot napisał:

    > Tak jak pisałem - regulator wyżej napięcia w sieci pokładowej nie
    > podskoczy. Problem zaczyna się gdy wzbudzenie jest całkiem obce.

    Wiesz - metody projektowania alternatorów samochodowych powstawały w
    czasach kiedy za regulator wzbudzenia robił przekaźnik
    elektromechaniczny - dosyć częstym (chyba wręcz najczęstszym)
    uszkodzeniem takiego ustrojstwa było sklejenie się styków - i już masz
    pełne wzbudzenie bez regulacji. Głupio by było pół instalacji samochodu
    wymieniać po każdym sklejeniu się styków regulatora.

    Współczesne elektroniczne częściej w uszkodzeniu idą na rozwarcie ale
    zwarcia i podania nieregulowanego pełnego wzbudzenia też wykluczyć nie
    można - więc rozsądek nakazuje czysto fizycznymi zależnościami
    ograniczyć skutki awarii do ciut mniejszych od wybuchu.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: