eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadwa alternatoryRe: dwa alternatory
  • Data: 2010-07-19 22:50:04
    Temat: Re: dwa alternatory
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 19 Jul 2010 11:25:29 +0200, Marek Lewandowski wrote:
    >J.F. wrote:
    >> On Sat, 17 Jul 2010 23:07:48 +0200, Marek Lewandowski wrote:
    >> >Alternator nie jest ograniczony prądowo ani własną impedancją ani
    >> >regulatorem. Moc znamionowa wynika z termiki, a nie z wydajności źródła.
    >
    >> Mylisz sie - jest wyraznie ograniczony wlasna indukcyjnoscia.
    >
    >Przy porządnym zwarciu. Ale zanim do tego zwarcia dojedziesz, to masz
    >kawał zakresu przeciążenia, w którym prąd da.

    http://www.bosch.co.nz/content/language1/downloads/a
    lternators_starters2000.pdf
    http://www.bosch-motorsport.de/pdf/components/altern
    ators/GCM1.pdf

    Roznie to mozna interpretowac, ale trzeba jednak 6000rpm zeby
    alternator dal prad nominalny.

    >> Podobnie jak dynamo rowerowe.
    >Konstrukcje a la magneto to już dawno nie są stosowane.

    Ale to nie magneto, tylko alternator nieregulowany.
    I zarowka swieci przy wolnej jezdzie i przy szybkiej jezdzie ..

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: