-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Marcin Jan <t...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: droga kraków-kołobrzeg
Date: Tue, 23 Aug 2011 22:53:52 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <j3140p$he4$1@inews.gazeta.pl>
References: <j30r2g$4j7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.74.57.205
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1314132825 17860 195.74.57.205 (23 Aug 2011 20:53:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Aug 2011 20:53:45 +0000 (UTC)
X-User: tonieemail
In-Reply-To: <j30r2g$4j7$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2393805
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-08-23 20:20, Maciej S. pisze:
> Jak lepiej?
> na łódź, poznań ,gorzów, szczecin i dalej do kołobrzegu,
>
> czy nadrabiając sporo na a4 na zgorzelec i dalej niemieckimi
> autostradami do szczecina/świnoujścia i dalej do kołobrzegu?
>
> A może inna trasa, tak jak pokazuje automapa - łódź, września i wałcz?
>
> MS
witaj
Ja co prawda dwukrotnie jechałem z Katowic do Niechorza a więc od
granicy w Kołbaskowie miałem bliżej. W zasadzie ciężko mi porównać bo
tam i z powrotem jechałem przez Niemcy, ale trasę choć dłuższa o ca. 100
km pokonało się wybornie. Przede wszystkim brak zmęczenia psychicznego,
jedziesz cały czas dwoma pasami. Trasę do pokonałem w 7.5 godzi z
postojami, z powrotem trochę gorzej ale też jechałem w zasadzie w dzień
i mały pasażer co jakiś czas mi się buntował :).
Z drugim razem wpadłem w korek na obwodnicy szczecina (to był długi
weekend) ale dość sprawnie objechał przez miasto do Goleniowa.
Parę wątków wyżej/niżej kolega zdał relację na trasie Wrocław coś tam,
leciał DK 3 i S3 to sobie poczytaj.
Wiele też zależy czy ogranicza Cię spalanie, bo jeśli masz jechać trasą
przez Niemcy ca. 90km/h to rzeczywiście lepiej jechać po Polsce.
Pozdrawiam
Marcin
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.11 23:46 MarekM
- 23.08.11 23:54 Cavallino
- 24.08.11 00:09 J.F.
- 24.08.11 08:33 Bartłomiej Zieliński
- 24.08.11 10:19 RoMan Mandziejewicz
- 27.08.11 17:38 MarekM
- 27.08.11 20:27 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=