  • 31. Data: 2010-05-21 19:40:43
    Temat: Re: dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 20:22:06 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Google maps po nadajnikach zrobi to szybciej i przyjemniej, w dodatku nie
    >trzeba wozić ze sobą mapy.
    Każdemu według potrzeb, mi powyższy zestaw wystarcza w większości
    przypadków, gdyż z reguły lubię znać trasę przed. Cell info ułatwia to
    dość dobrze. A o nawigacji to permanentnie zapominam.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 32. Data: 2010-05-21 19:41:34
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 21:00, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Aby wiedzieć gdzie jesteś? Info z telefonu + mniej więcej znajomość
    > trasy + papierowa mapa jest wystarczającym zestawem wstarczającym dla
    > mnie 99% do określenia pozycji.

    No można łączyć te 3 rzeczy jak ktoś lubi :) BTSy, papierowe mapy i
    mniej więcej znajomość trasy :) I dobrze że to jest wystarczające dla
    Ciebie.

    Dla mnie wystarczające jest spojrzeć na skrzyżowanie i w mapę i wiem na
    100% a nie na 99%

    A jak nie ma mapy papierowej to mapa w komórce.

    Te "cell info" to była fajna zabawa ponad 10 lat temu. I żeby jeszcze
    teraz krytykować Symbiana że nie ma podstawowych możliwości
    konfiguracyjnych bo coś tam "cell info"? Wybacz. Ja wysiadam :)

    BTW.
    Nie ma to jak porozmawiać o grubości telefonu zgodnie z TOPem, ale sam
    zacząłeś :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 33. Data: 2010-05-21 19:49:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 21:41:34 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >Te "cell info" to była fajna zabawa ponad 10 lat temu. I żeby jeszcze
    >teraz krytykować Symbiana że nie ma podstawowych możliwości
    >konfiguracyjnych bo coś tam "cell info"? Wybacz. Ja wysiadam :)

    Jednemu przeszkadza brak cell info, innemu mmsów, a komu innemu
    nawigacji. Każdemu do wyboru, do koloru.

    >Nie ma to jak porozmawiać o grubości telefonu zgodnie z TOPem, ale sam
    >zacząłeś :)
    A to już jest atak poniżej pasa. Niezbaczanie z tematu? Na njusach?!
    ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 34. Data: 2010-05-21 20:09:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 May 2010 21:40:43 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Każdemu według potrzeb, mi powyższy zestaw wystarcza w większości
    > przypadków, gdyż z reguły lubię znać trasę przed. Cell info ułatwia to
    > dość dobrze. A o nawigacji to permanentnie zapominam.

    Zapominasz, że masz Google Maps w telefonie, ale nie zapominasz zabrać mapy
    jadąc pociągiem?

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 35. Data: 2010-05-21 20:21:50
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 21:09:08 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Zapominasz, że masz Google Maps w telefonie, ale nie zapominasz zabrać mapy
    >jadąc pociągiem?
    Dobrze, to może bardziej łopatologicznie - a może ja po prostu nie mam
    nawet aktywnego GPRSu?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 36. Data: 2010-05-21 20:25:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 May 2010 22:21:50 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

> [...]

    pozwolisz, że zostawię to pytanie...

    > Dobrze, to może bardziej łopatologicznie - a może ja po prostu nie mam
    > nawet aktywnego GPRSu?

    i dołożę kolejne:
    używasz w połowie 2010 roku urządzenia klasy E52 bez żadnej transmisji
    danych?
    Używając w połowie 2010 roku urządzenia klasy E52 bez żadnej transmisji
    danych oskarżasz to urządzenie o niekompletność funkcji bo ma problemy z
    cell info????
    Serio? tak się chciałem upewnić, czy nie mam jakichś omamów wzrokowych,
    oczy już nie te co dawniej.

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 37. Data: 2010-05-21 20:44:43
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 21:25:36 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Serio? tak się chciałem upewnić, czy nie mam jakichś omamów wzrokowych,
    >oczy już nie te co dawniej.
    Serio. Posiadam coś podobnej klasy - czemu to wybrałem? Bo jako jedyny
    w sklepie w danej chwili miał najwięcej pożądanych przeze mnie cech. A
    że akurat nie mają one żadnego związku z łącznością to mój problem?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 38. Data: 2010-05-21 20:56:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 maja 2010 22:44, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Serio. Posiadam coś podobnej klasy - czemu to wybrałem? Bo jako jedyny
    > w sklepie w danej chwili miał najwięcej pożądanych przeze mnie cech.

    To tak jak z kobietami. Wybierzesz w barze tą jedyną...

  • 39. Data: 2010-05-21 21:06:07
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 May 2010 22:56:25 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >To tak jak z kobietami. Wybierzesz w barze tą jedyną...
    bąbelki ulecą i nagle się okazuje że trzeba z nią żyć na co dzień ...
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 40. Data: 2010-05-21 21:44:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > No proszę Cię. Jak jedziesz autobusem w mieście

    Gdzie napisałem, że w mieście?

    > Jak jadę pociągiem/pksem przez kilka godzin i jak mi się chce być na
    > bieżąco z lokalizacją to właśnie odpalam na starcie mapę i jest sobie cały
    > czas. System wielozadaniowy...

    A ja nie chcę, żeby było odpalone przez cały czas, bo po cholerę. Mnie
    wystarczy raz na jakiś czas zorientować się, w jakiej okolicy jestem. I do
    tego owe cell info nadaje się znakomicie, nie zżerając baterii i kilobajtów.
    Bo nie zawsze na końcu trasy czeka od razu pokój hotelowy z gniazdkiem,
    czasem trzeba jeszcze popracować trochę w tzw. terenie, a wtedy każdy
    procent energii na wagę złota.
    Generalnie szkoda bić dalej pianę, odpowiedź na pytanie "do czego to
    potrzebne" dostałeś, a że Ty z tego nie korzystasz to nie powód, aby tych,
    którzy tego używają traktować jak durniów, jaskiniowców czy obywateli
    drugiej kategorii.

    JoteR