    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: donosić, nie donosić, gdzie?
    Date: Mon, 12 Sep 2016 09:39:18 +0200

    W dniu 12.09.2016 o 09:11, Poldek pisze:

    > Jak dla mnie, to rozmawianie przez komórkę nie jest okolicznością
    > łagodzącą dla typa. Fakt, że zabijając pieszego, właśnie rozmawiał przez
    > komórkę nikomu życia nie wróci. Tym bardziej należy tępić.

    Ale ja nie piszę, że to okolicznośc łagodząca, wręcz przeciwnie -
    dlatego dodałem "nawet". Okolicznością łagodzącą było, że przeprosił
    awaryjkami - widać zrozumiał, że źle zrobił i prawdopodobnie wnioski
    wyciągnął. Jakby się nie poczuwał, to by nie przepraszał, bo w końcy
    czemu nie maiłby mnie mieć w dupie?

    Więc skoro wszystko wskazuje na to, że sam zrozumiał, to po chucka mu
    robić problemy "w imię zasad"? To już zajeżdzałoby ormowcami albo
    syndromem "modlitwy sąsiada". Generalnie przeprosiny czy to awaryjkami
    czy ręką powodują, że ciężko mi się na kogoś "gniewać", skoro przecież
    specjalnie tego nie zrobił. Każdemu się zdarza popełnić błąd, więc była
    jakaś przypowieść o rzucaniu kamieniami;)

    Shrek