  • Data: 2016-09-12 12:29:56
    Temat: Re: donosić, nie donosić, gdzie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 12 Sep 2016 12:18:20 +0200, J.F.

    > Ja tam nie wiem czy ustawodawca mial takie "naocznie" na mysli.

    Wg mnie definicja słowa "naocznie" jest oczywista. Jest nagranie, można je
    zobaczyć na monitorze, może to zrobić oficer policji, może na tej podstawie
    wyciągnąć konsekwencje. I wcale nie potrzebuje dodatkowych zeznań na
    komisariacie osoby która nagranie popełniła. Co najwyżej, jeśli kierowcy
    nie widać na nagraniu i ten przy zeznaniach "nie pamięta" kto prowadził,
    zajdzie konieczność wezwania świadka by opisał kto prowadził.

    > No i ... w tym momencie donos bez filmu z kamery sie nie liczy - tzn
    > mozna, ale mandatu funkcjonariusz nalozyc nie moze ... wiec jak
    > myslicie - papierki do sadu wysle, ukarze pouczeniem, czy nie zna
    > przepisow i mandat wystawi ?

    No nie, chyba że zawezwie podejrzanego i ten się przyzna do opisanego
    czynu. W przeciwnym razie idzie do sądu, a tam słowo do słowa.

    --
    Pozdor
    Myjk