  • Data: 2016-12-08 11:40:50
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o2b02v$pbh$...@n...news.atman.pl...

    >Wszystkie 70 i zakazy wyprzedzania na każdym ze "szkrzyżowań" -
    >zostawić tylko po ostatnim.

    70 byc moze mozna zliwidowac - korki tam nie sa takie, ze i tak tyle
    sie nie przejedzie ?
    Bo inaczej, to likwidujac 70 zmuszasz do wolnej jazdy, a miala byc
    szybka.

    >A pierwszy patrol któremu przyjdzie do głowy suszyć tam gdzie
    >teoretycznie będzie 50 wysłać do konrtolowania ustawienia świateł w
    >nocy w deszczy i na mrozie na dwa tygodnie i po problemie.

    Tylko kto ma wyslac ?
    Kierowca, zona komendanta, prezydent miasta ?

    Ma byc 70, to trzeba oznakowac stosownie.

    A zakaz parkowania musi byc, no chyba ze wywozic za parkowanie na
    trawniku :-)

    >Zakazy wjazdu cieżarówek i ciągników też są nadmiarowe - skoro stoi
    >na początku, to wystarczy.

    Ja tam raczej widze zakaz wyprzedzania przez ciezarowe ... i nad tym
    mozna by sie zastanowic, czy potrzebny.

    J.