  • Data: 2016-12-08 20:25:02
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerze - chuja tam nie ma szansy - jak nie potrafisz widzieć, a tylko
    > patrzyć, to nie powinieneś prowadzić.
    >
    > Prosta zasada - jak ktoś zwalnia przed przejściem, to pewnie nie bez powodu,
    > ale nawet powód nie jest twoim zmartwieniem - też zwalniasz i tyle. Dopiero
    > jak jesteś pewny, że zwalnia w jakimś innym celu niż przepuszczenie pieszego,
    > to jedziesz dalej.
    >
    > A z naprzeciwka - z naprzeciwka to tak się składa, że masz dobrą widoczność.

    Musisz być wulgarny?
    Parę dni nazad. Ciemno, leje, korek w stronę przeciwną wlecze się kilka
    km/h i wali swiatełkami po oczach :) Nie przekonasz mnie że w tych
    warunkach zobaczysz z daleka że coś sie pląta pomiędzy autami. Nawet
    Twojej prostej zasady nie zastosujesz bo wszystko co chwila
    rusza/staje.
    Stary kodeks drogowy mówił że pieszy ma się zatrzymać przed wejściem na
    jezdnię i przepuścić wszystkie pojazdy (to tak z pamięci). A później
    zaczęli majstrować przy przepisach i mamy to guano. Całe reguły ruchu
    powinny się zmieścić na kartce A4.
    Wojtek