  • Data: 2016-12-08 15:02:30
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2016 o 14:18, J.F. pisze:
> [...]
    ,75y,310.06h,72.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbaOOWApZTlKNU
    TnOxjB7ig!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    >Z przyzwoitości jeżdzę tam koło 80. I często jestem wyprzedzany. No
    >dobra - po co tam tak naprawdę znak (i ograniczenia tak naprawdę też)
    >cały zakręt widać, jak niema korków to wszyscy jeżdzą ze średnią
    >warszawską (+20) i nie pamiętam nikt od dawna się nia nim nie wyłożył

    google car ma kamery dosc wysoko, z przecietnej osobowki tez dobrze
    widac ?

    >80.

    >Zaczyna się zawsze przed tym zakrętem.

    Na pewno nie zawsze.
    Wiec czasem lecisz sobie te 110, a za zakretem korek :-)

    [...]
    >To może ktoś ma teorię op co chodzi z tym parkingiem ze znaczkiem
    >odholowywania?

    Parking prywatny tylko dla uprawnionych ? Dla inwalidow ? Holowanie
    spoza miejsc wyznaczonych ?

    J.