  • Data: 2016-12-08 14:18:27
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o2bfj2$gh6$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 08.12.2016 o 11:23, J.F. pisze:
    >Więc w niektórych sytuacjach mogą stać. Stoją zdecydowanie za często.

    Trudno sie nie zgodzic - tak czesto stoja, ze przestaja ostrzegac.
    Ale przeciez kazdy ma szczytny cel, ostrzec przed niebezpiecznym
    zakretem :-)

    A z tym wyprzedzaniem to tez nie tak, jak sie niektorym wydaje -
    skomplikowany to przepis :-)

    Przydawaly sie w nocy, bo widac bylo z daleka, ze droga skreca, wiec
    lepiej nie wyprzedzac.
    Teraz nawigacja mnie ostrzega, i a autostrad przybylo.

    >O na przykład ten. Niebezpieczny jak cholera;)
    >https://www.google.pl/maps/@52.2530718,20.9545903,3
    a,75y,310.06h,72.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbaOOWApZTlKN
    UTnOxjB7ig!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Skoro postawili ograniczenie do 60, chyba naprawde niebezpieczny :-)))

    Moze chodzi o widocznosc ... ile tam wolno wczesniej jechac, 120 ?
    Jedziez, a tu korek.
    A moze o roszujace samochody, bo pasy skrecaja za zakretem.

    >No toż przeca kierownik ma oczy i widzi, że nieodśnieżony. Może być
    >też

    Po godzinie jazdy 140 widzenie jest inne :-)

    >traktor na łysych oponach, może być kierownik co jeżdzić nie umie,
    >może być, że matka, co z tyłu siedzi ma wąsy i jest ojcem. Po to
    >kierownik ma zwoje między uszami, żeby z nich korzystał. OK - jak nie
    >widać całego ślimaka, albo jest "jakiś dziwny". Ale one stoją zawsze
    >i wrtości cyferek mają dośc losowe (w zależności głównie od tego
    >kiedy je stawiano - im później tym niższe, a wydaje się, że samochody
    >coraz lepiej drogi się trzymają).

    Jednolite - zle, dopasowane do warunkow - zle, tym Polakom sie nie
    dogodzi :-)

    >A nie chodnik z zakazem ruchu rowerów i "nie dotyczy rowerów". To
    >akurat rowerzyści wymyślili i oznacza, że to jest chodnik, po którym
    >można jeździć rowerami bez narażania się na mandat, ale można też na
    >legalu jechać jezdnią, co byłoby niemożliwe, gdyby była droga dla
    >pieszych i rowerów;) Ot kolejny problem jak skomplikować rzeczy
    >proste.

    A moze i tak.
    Ale czy o to chodzi ?

    Bo o ile pamietam to bylo tez drugie tlumaczenie - zakaz dotyczy
    wszystkich rowerow, a tabliczka tylko jednosladowych.
    Ale co do komplikowania sie zgadzamy :-)
    J.