  • Data: 2016-12-08 12:30:52
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2016 o 11:40, J.F. pisze:

    > 70 byc moze mozna zliwidowac - korki tam nie sa takie, ze i tak tyle sie
    > nie przejedzie ?
    > Bo inaczej, to likwidujac 70 zmuszasz do wolnej jazdy, a miala byc szybka.

    Skoro zmuszasz, to znaczy, że wszyscy zwalnialiby do 50? Bo jeśli
    wszyscy jechaliby dalej 70, to znaczy że problemu nie ma. Dopóki jakiś
    mądry inaczej nie wpadnie na pomysł, żeby tam suszyć. A wtedy komendant
    wysyła go na sprawdzanie ustawienia świateł w samochodach po nocach w
    okresie od połowy grudnia do połowy stycznia, co powinno problem
    rozwiązac. A wróć nie da się - po prostu się nie da.

    > Tylko kto ma wyslac ?
    > Kierowca, zona komendanta, prezydent miasta ?

    Komendant, z własnej inicjatywy - a jak nie to z inicjatywy prezydenta
    miasta, dziennikarzy. Wiem nie da się - ponieważ mamy uszkodzoną
    psychicznie policję, to trzeba postawić w chuj znaków. Inaczej po prostu
    się nie da. A potem narzekać, że kierowcy znaki olewają.

    > Ma byc 70, to trzeba oznakowac stosownie.

    I tak się nie da. Przez samo skrzyżowanie będzie i tak 50, bo początek
    odwołuje a 70 będziesz miał dopiero za skrzyżowaniem. Tako rzeczą na
    egaminach na PJ - w w sumie jak się zastanowić mają rację. Nie da sie
    tego zrobić "dobrze", żeby urzędnik nie miał szansy się przypieprzyć.

    Dlatego takich pojebanych urzędników i policjantów należy zatrudnić w
    idealnym urzędzie i komisariacie, dać nagrody i następnie zaspawać
    otwory okienne i drzwiowe. A zwykłym ludziom dać spokój i zacząć robić
    normalne oznakowanie.

    Podobnie jak kiedyś nie dało się na _przyszłej_ S8 postawić normalnie
    ograniczenia do 70. Bo trzeba było postawić również teren zabudowany. I
    teraz najpierw teren zabudowany a potem 70 - to będziesz miał 50 między
    znakami, na jednym słupku to będziesz miał 70 w całym mieście. No po
    prostu się nie da i już.

    > Ja tam raczej widze zakaz wyprzedzania przez ciezarowe ... i nad tym
    > mozna by sie zastanowic, czy potrzebny.

    Przyjrzyj się jeszcze raz. Są. Widać sam już tych wszystkich znaków nie
    ogarniasz:P

    Shrek